کد مطلب: ۷۱۸۷۱۲

قانون یکپارچه ساماندهی دستمزد نداریم

قانون یکپارچه ساماندهی دستمزد نداریم

مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نظام حقوق و دستمزد در کشور ما یک نظام غیر متوازن و ناعادلانه است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نظام حقوق و دستمزد در کشور ما یک نظام غیر متوازن و ناعادلانه است.

به نقل از اقتصادآنلاین، نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: نظام حقوق و دستمزد در کشور ما یک نظام غیر متوازن و ناعادلانه است. به این معنا که یک قانون منسجم و یکپارچه برای ساماندهی حقوق و دستمزد در کشور اکنون نداریم.

وی ادامه داد: زمانی که حزبی رسما تشکیل شده و مجوز قانونی گرفته است و اعضای آن نیز مورد تایید قرار گرفتند باید بتواند بخشی از بار مسئولیت صلاحیت داشتن افرادی را که معرفی می کند بر عهده بگیرد؛ یعنی افرادی که صلاحیت‌های حداقلی و الزام‌آور را دارند معرفی می‌کند.

شریعتی افزود: برای ساماندهی عرصه سیاسی کشور باید مجلس ارتقا یابد و عرصه ای ملی تر داشته باشد لازمه این امر نیز اصلاح قانون احزاب و مسئولیت دادن به احزاب است.

وی در ادامه اذعان کرد: صدا و سیما که دائم بحث شفافیت در دستگاه های مختلف را مطرح می کند نامه هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی را بدون پاسخ گذاشته و اطلاعاتی از حقوق کارمندان خود ارائه نکرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این ناعدالتی و دروغ وعده وعید تو خالی شما باعث شده اعتماد مردم از بین بره دیدن این همه تبعیض در حقوق و حق خوری نابخشودنی