کد مطلب: ۳۶۶۶۴۴

قیمت به روز فروش عمده انواع نوار تفلون تهران دنا آسیا

قیمت به روز فروش عمده انواع نوار تفلون تهران دنا آسیا

از معروف‌ترین نوارهای آب‌بندی در ایران می‌توان به نوار تفلون دنا اشاره کرد که در چند رنگ و حتی به صورت پهن نیز تولید می‌گردند.

نوار تفلون یا نوار PTFE که نام تجاری نوار آب‌بندی یا نوار لوله‌کشی شناخته می‌شود از جنس پلی تترا فلوئورو اتیلن PTFE ساخته می‌شود. نوار تفلون معمولا در لوله‌کشی برای مهر و موم کردن لوله‌ها و آب‌بندی آنها استفاده می‌گردد و نوع دیگر آن که به تازگی در بازار لوله و اتصالات ایران وارد شده و استفاده می‌گردد نیز تفلون مایع می‌نامند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نوار تفلون را به صورت حلقه‌های 5، 10، 20، 25 و 50 متری تولید و به بازار عرضه می‌نمایند. از کارخانه‌های تولیدی نوار تفلون در ایران می‌توان به نوار تفلون تهران، نوار تفلون دنا، نوار تفلون پارس، نوار تفلون دماوند، نوار تفلون آسیا طلایی گلد، نوار تفلون نورا و… اشاره نمود و جهت مشاهده مشخصات فنی و دریافت قیمت عمده نوار تفلون می‌توانید به آدرس https://www.galvapipe.com/category/bar/ مراجعه نمایید.

جهت اطلاع از لیست قیمت فروش عمده انواع نوار تفلون آب‌بندی لوله‌کشی می‌توانید با کارشناسان فروش گالواپایپ، بزرگترین پخش کننده انواع نوار تفلون در بازار لوله و اتصالات ایران، شماره تماس‌های 02166644999، 02166644998 و 02166644997 تماس حاصل فرمایید.

234567 1

انواع نوار تفلون و مشخصات فنی آن

از دیگر مارک‌های معروف نوار تفلون می‌توان به نوار تفلون سیتکو چینی اشاره نمود که در رنگ‌های قرمز، سبز، نارنجی و زرد تولید می‌گردد و این رنگ‌ها هر کدام نشان از میزان ضخامت و پهنا و وزن نوار تفلون دارد. نوار تفلون تهران و دنا نیز به صورت رنگی دسته‌بندی می‌گردند. برای مثال نوار تفلون سبز تهران معمولی است، نوار تفلون بنفش تهران کمی سنگین‌تر و با کیفیت‌تر بوده و نوار تفلون خمیری صورتی تهران کیفیت بالاتری دارد. نوار تفلون خمیری بسیار با کیفیت و به صورت کش‌مانند است.

نوار تفلون آسیا طلایی نیز از نوارهای لوله‌کشی آب‌بندی ارزان‌قیمت در ایران محسوب می‌گردند. از معروف‌ترین نوارهای آب‌بندی در ایران می‌توان به نوار تفلون دنا اشاره کرد که در چند رنگ و حتی به صورت پهن نیز تولید می‌گردند. نوار تفلون آبی دنا، نوار تفلون زرد دنا، نوار تفلون سبز دنا و نوار تفلون خمیری دنا صورتی از انواع تفلون Dena می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده مشخصات فنی و قیمت فروش عمده بهترین نوار تفلون موجود در بازار ایران به صفحه پخش عمده نوار تفلون تهران به آدرس https://www.galvapipe.com/?p=470 مراجعه نمایید.

در ایران نوارهایی هم به صورت پهن صنعتی تولید می‌گردند. از مشهورترین این نوار تفلون صنعتی پهن دنا و دی‌ان DN است. نوار تفلون‌های معمولی خانگی برای لوله‌کشی معمولی معمولا 10 متری به بازار پخش عمده نوار تفلون عرضه می‌شوند اما نوار تفلون پهن صنعتی در متراژ 25 متری و 50 متری هستند. پهنای نوار تفلون معمولی خانگی نهایتا 1 سانتی‌متر است اما پهنای نوار تفلون پهن صنعتی 2 الی 2ونیم سانتی‌متر تولید می‌شود.

2345678

تفاوت نوار تفلون معمولی با نوار تفلون پهن صنعتی چیست؟

در لوله کشی های لوله گالوانیزه و اتصالات گالوانیزه سایز پایین مثلا تا 2 اینچ از نوار آب بندی معمولی استفاده میگردد چون آب بندی کردن این سایز ها کار سختی نیست و معمولا لوله و اتصالات گالوانیزه آب ساختمان در سایز های پایین رزوه های کوچک تری نیز دارند و میتوان از یک نوار آب بندی معمولی برای این کار استفاده نمود اما برای مصارف صنعتی مثلا سایزهای بزرگ تر از 2 اینچ باید از نوار تفلون پهن صنعتی استفاده کرد چون هم پهنای بالاتری داشته باشد و برای تعداد رزوه های لوله و اتصالات گالوانیزه سایز بزرگ جوابگو باشد و هم سرعت کار را بالاتر ببرد . کاربرد نوار تفلون از آنجایی که کلا برای آب بندی استفاده میشود میتوان برای لوازم خانگی نیز از آن استفاده نمود برای مثال وقتی دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی که در زیر سینک نصب گردیده باز و نیاز به تعویض فیلتر داشته باشد اتصالات تصفیه آب آن باید با نوار تفلون معمولی به فیلترهای تصفیه آب جدید بسته شود و همچنین با نوار تفلون پهن صنعتی نیز هوزینگ های زیرین عمودی دستگاه تصفیه آب را میتوانید آب بندی نمایید . حتی بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی را نیز که خرید کرده باشید در موقع تعویض و سرویس باید نوار تفلون بپیچید تا به خوبی آب بندی شود .

روش استفاده و بستن نوار تفلون چیست؟

برای بستن نوار تفلون روی لوله گالوانیزه یا انواع اتصالات گالوانیزه همچون اتصالات گالوانیزه برزیلی ، اتصالات گالوانیزه چینی ، اتصالات گالوانیزه مک و دیگر اتصالات گالوانیزه، اتصال را در دست چپ خود بگیرید و نوار تفلون را در دست راست قرار دهید . از زیر و در جهت عقربه های ساعت نوار آب بندی را بپیچید. تعداد دور بستن نوار تفلون آنقدری است که رزوه ی اتصال دیده نشود. البته در اتصالات پلاستیکی همچون اتصالات تصفیه آب خانگی پیشنهاد میشود به میزانی بپیچید که پس از بستن روی فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی اتصال نشکند.

مرکز فروش و پخش عمده نوار تفلون و انواع لوله و اتصالات در تهران ایران

پخش عمده نوار تفلون در بازار لوله و اتصالات تهران ایران ، توسط مجموعه گالواپایپ انجام میپذیرد . از انواع نوار تفلون ایرانی ، چینی ، کانادایی میتوان نام برد که مجموعه گالواپایپ فروش عمده و عرضه آن در بازار را به صورت نمایندگی رسمی انواع نوار تفلون بر عهده دارد و جزو معتبرترین مراکز فروش و پخش نوار تفلون در ایران محسوب میگردد . جهت مشاهده انواع محصولات این شرکت میتوانید به سایت گالواپایپ مراجعه نموده و یا برای خرید اینترنتی لوله و اتصالات و لوازم تاسیساتی ساختمانی و تجهیزات موتورخانه با کارشناسان فروش شرکت شماره تماس های 02166644999 ، 021666444998 و 02166644997 تماس حاصل فرمایید .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.