کد مطلب: ۱۷۴۶۸۴

قیمت طلا ۴۹ سنت کاهش یافت

قیمت طلا 49 سنت کاهش یافت

قیمت طلا در معاملات امروز با 49 سنت کاهش 1275.69 دلار فروخته شد.

درحالی‌که قیمت دلار ثابت مانده است و سرمایه‌گذاران در انتظار گام‌های بعدی اصلاح ساختار مالیاتی آمریکا هستند، قیمت طلا در مبادلات امروز در بازه قیمتی محدودی حرکت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از رویترز، هر اونس طلا با 49 سنت کاهش 1275.69 دلار فروخته شد. طلا تاکنون در مبادلات امروز در محدوده 1277.01 دلار تا 1273.96 دلار نوسان داشته است.

ارزش دلار نیز پس از اینکه دیروز به بالاترین قیمت 2 هفته و نیم اخیر رسید، امروز اندکی تغییر کرد. تقویت دلار در روز گذشته به علت تصویت لایحه اصلاحات مالیاتی از سوی سنای آمریکا بود.

جان شارما، اقتصاددان بانک ملی استرالیا گفت: انتظار می‌رود که طلا در محدوده 1260 تا 1290 دلار در نوسان باشد… روند حرکت لایحه اصلاحات مالیاتی احتمال بازار اوراق قرضه را تقویت خواهد کرد و برای طلا خسارت بار باشد.

با این حال، ادامه تحقیقات در مورد تماس ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه پس از اینکه میشائیل فلین، مشاور سابق امنیت ملی ترامپ به دروغ گفتن به اف‌بی‌آی متهم شد، نگرانی‌هایی در مورد قانون‌گذاران آمریکایی ایجاد کرده است و بر احساس حاکم بر بازار تاثیر گذاشته است.

شارما افزود: در حال حاضر ادامه تنش‌های ژئوپلتیکی و جنجال در مورد فلین سبب تقویت قیمت طلا شده است.

هم‌چنین سرمایه‌گذاران در انتظار انتشار گزارش فرصت‌های شغلی در بخش غیرکشاورزی هستند که اواخر این هفته منتشر خواهد شد. این گزارش، آخرین آمار بیکاری پیش از نشست سیاست‌گذاری فدرال‌رزرو در هفته آینده است.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.