کد مطلب: ۷۲۴۱۳۸

دلار فولاد را گران کرد

دلار فولاد را گران کرد

یک فعال‌ صنفی در بازار آهن و فولاد گفت: این هفته قیمت فولاد به گرانی میل می‌کند و عمده‌ترین دلیل آن افزایش قیمت دلار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد صادق چیت‌ساز با اشاره به تغییرات قیمتی در بازار اهن و فولاد، اظهارداشت: افزایش قیمت دلار در هفته قبل موجب شد بسیاری از محصولات آهن و فولاد میل به افزایش نرخ داشته باشند.

به نقل از فولادبان، وی با بیان اینکه قیمت داخلی آهن آلات با افزایش دلار بالا رفت، گفت: قیمت میلگرد در هفته اخیر از ۱۵ هزار و ۲۰۰ در هفته قبل به ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

این عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد درباره قیمت دیگر محصولات فولادی تصریح کرد: قیمت تیرآهن در هفته ایر از ۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان در هفته قبل به ۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان در این هفته رسید.

چیت ساز، شرایط بازارهای جهانی را با ثبات دانست و گفت: افزایش قیمت محصولات فولادی در بازار داخلی در حالی با رشد مواجه بود که قیمت جهانی فولاد در بارارهای‌ جهانی با ثبات همراه بود و تغییر قیمتی قابل ملاحظه ای نداشت.

وی به معاملات اندک در بازار داخلی اشاره کرد و افزود: افزایش قیمت انواع محصولات فولادی در شرایطی بود که معاملات فولادی به حداقل ممکن و با حداقل سود و سود بسیار ناچیز انجام می‌شد.

این فعال صنفی با اشاره به تاثیرپذیری بازار داخلی از قطعی برق در تابستان و دامپینگ روسیه، اظهارداشت: بسیاری از واحدهای تولیدی که بازار اروپا را از دست داده بودند، ‌به فعالیت در بازارهای چین و خاورمیانه پرداختند که این مساله موجب کاهش قیمت محصولات فولادی در بازارهای جهانی و بازگشت قیمت‌ها به سال ۱۴۰۰ شدند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.