کد مطلب: ۶۴۰۹۷۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

گران‌ترین قبر بهشت‌ زهرا چند؟

گران‌ترین قبر بهشت‌ زهرا چند؟

بنابر اعلام مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س)، گران‌ترین قبر به فروش رسیده در این سازمان در سال گذشته، ۲۵ میلیون تومان بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) قیمت گران‌ترین قبر به فروش رسیده در این سازمان را در سال ۱۴۰۰ رقمی معادل ۲۵ میلیون تومان اعلام کرد.

سعید غضنفری درباره دزدی‌های اخیر داخل بهشت زهرا به‌رغم راه‌اندازی انتظامات سنگ قبر اظهار کرد: ماموریت انتظامات سنگ تنها در زمینه نظارت بر نصب سنگ‌ها و جلوگیری ازعدم نصب سنگ‌های غیرقانونی است. البته در این مدت آموزش دژبان‌ها را هم در دستور کار داشتیم.

او تصریح کرد: نیروهای دژبان و انظباط شهری سازمان بهشت حضرت زهرا (س) برای جلوگیری از سرقت‌های خرد و پاره‌ای از قانون‌شکنی‌ها به صورت ۲۴ساعته مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: با توجه به مساحت بالای بهشت زهرا که ۵۵۰ هکتار را شامل می‌شود و همچنین محدودیت نیروی انسانی وقوع چنین اتفاقاتی دور از انتظار نیست.

غضنفری همچنین توضیح داد: فروش قبر در این سازمان فقط به‌طور رسمی و از طریق مراجعه به پذیرش عروجیان امکان‌پذیر بوده و در صورت دفن قابل واگذاری است.

برای هر شهروند قبر رایگان موجود است

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا در عین حال تاکید کرد: در بهشت زهرا برای هر شهروند یک قبر رایگان موجود است و برای امور تدفین در اختیار خانواده متوفی قرار می‌گیرد.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سالار

    دروغ هست فروش قبر ۲۵ میلیون در سال ۱۴۰۰ بنده برای پدرم در سال ۱۳۹۸ توی قطعات جدید ۱۳میلیون تومان دادم عوام فریبی برای چی مقایسه کنید توی قطعات قدیم برو بالا

  • غلامرضا حدادیان

    بستگان خود دیدم قبری که مال خودشان بودهفت سال پیش7500000هزارتومن دریافت کرد تامیت رادفن کنیم قبرازقبل مال خودشان بودودیروز9/1/1401درقطعه38****/////40ملیون خریداری شد

  • ناشناس

    ۲۹ اسفند قبر خریدم ۴۰ میلیون اولش ۴۳۵۰۰ گفتن با کلی چونه زدن ۴۰ میلیون گرفتن

  • ناشناس

    قیمت قطعات یک تا ده رو میپرسیدی این قیمت قبرهای اونور جاده قدیمه قیمت بهشت زهرای قدیمی قبل از زیرگذر خخخ

  • ناشناس

    سال 97 برای دفن پدرم تو قطعات قدیم، 35 میلیون یه قبر خریدیم.

  • ناشناس

    نخیر فک کنم ایشان اطلاع ندارن سال ۴۰۰ از من ۲۸م گرفتند

  • ناشناس

    قطعات ۳۰۰ به بالا تا ۳۲۸ قبر از ۴۵۰۰ هست تا ۲۰۰۰۰ تومن که قبر های مجانی بهش میگن
    از قطعات ۱ تا ۶۵ از ۳۰ تومن هست
    قطعات ۷۰ به بالا از ۴۰ یا ۵۰ تومن هست تا ۹۰ تومن

  • ناشناس

    من پدرم ۲۰ روز پیش فوت کرد قیمت قبر از ۸تومن بود تا۹۵میلیون تومن صحبت از قبر رایگانم اصلا نبود و بشدت پرسنل پذیرش بد جواب مردم رو میدادن

  • ناشناس

    دو سال پیش یه قبر در قطعه ۷۰ با فاصله زیاد از خیابون و کاملا معمولی
    فقط به این خاطر که دوست داشتیم
    نزدیک به بقیه امواتمون باشه با تخفیف و سفارش۳۴میلیون تومن
    گرفتن !!! انگار بهترین محل واسه سرمایه گذاری و دلال بازی قبرستونه??

  • ناشناس

    یک قبر در قطعه 66 بهشت زهرا با سند و مدارک کامل اماده انتقال دارم.پایین تر از قیمت سازمان بهشت زهرا میدم بخاطر نیاز مالی.نزدیکترین قطعه به مترو و ایستگاه اتوبوس و تاکسی و درب اصلی بهشت زهرا هستش.بسیار سرسبز نزدیک شیر اب کنار باغچه قیمت 75 میلیون تومان قبر خالی هستش و کسی دفن نشده