کد مطلب: ۴۰۴۹۸۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جنگ ترکیه با ارز آن چه کرد؟ / قیمت لیر به کمترین میزان دو ماه اخیر رسید

جنگ ترکیه با ارز آن چه کرد؟ / قیمت لیر به کمترین میزان دو ماه اخیر رسید

قیمت لیر ترکیه به کمترین میزان دو ماه اخیر خود رسید. آخرین باری که قیمت لیر ترکیه در سطح قیمتی 1970 تومان قرار داشت مربوط به اوایل شهریو ماه امسال بود. با گذشت حدود پنج روز از شروع حمله کشور ترکیه به کشور سوریه قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد با افت 1.3 درصدی از حدود دو هزار تومان به 1970 تومان رسید.

قیمت لیر ترکیه به کمترین میزان دو ماه اخیر خود رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کشور ترکیه که طی روزهای اخیر علیرغم هشدارها همچنان به حمله‌های نظامی خود علیه کشور سوریه ادامه می‌دهد با افت ارزش پول ملی مواجه شده است.

در ایران نیز قیمت ارز این کشور کاهش پیدا کرده است.

آمارهای شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز نشان می‌دهد قیمت پایانی هر لیر ترکیه در روز گذشته (20 مهر ماه سال 1398) به 1971 تومان رسیده که تقریبا طی دو ماه اخیر کمترین میزان این ارز بوده است.

256

آخرین باری که قیمت لیر ترکیه در سطح قیمتی 1970 تومان قرار داشت مربوط به اوایل شهریو ماه امسال بود که در اواخر شهریور ماه توانست از مرز 2000 تومان بگذرد.

با شروع زمزمه‌های شروع جنگ ترکیه علیه سوریه، قیمت لیر افت پیدا کرد و با شروع رسمی این جنگ، روند نزولی آن ادامه پیدا کرد و تشدید شد.

با گذشت حدود پنج روز از شروع حمله کشور ترکیه به کشور سوریه قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد با افت 1.3 درصدی از حدود دو هزار تومان به 1970 تومان رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.