کد مطلب: ۴۵۰۸۶۴

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت موز گران شد / ارزانی قیمت میوه‌های نوبرانه نسبت به پارسال

قیمت موز گران شد / ارزانی قیمت میوه‌های نوبرانه نسبت به پارسال

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی می‌گوید: قیمت موز در هفته‌های اخیر قدری با نوسان رو به رو بوده به طوری که قیمت موز در عمده فروشی‎‌ها به ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره وضعیت بازار میوه به تجارت‌نیوز گفت: امسال مشکلی در بازار میوه وجود ندارد، خوشبختانه امسال عرضه میوه‌های نوبرانه بیشتر از سال‌های گذشته بوده و همین موضوع باعث شده که قیمت میوه‌های نوبرانه همچون گوجه سبز، زردآلود و … نسبت به مدت مشابه سال گذشته ارزان‌تر باشد.

اسدالله کارگر افزود: امسال ورود میوه‌های نوبرانه به بازار خوب بوده و تنوع میوه‌ها نیز از هلو، زردآلو، گوجه سبز، ملون و طالبی نسبت به سال گذشته بهتر است. معمولا در بدو ورود میوه‌های نوبرانه همچون گوجه سبز قیمت این میوه‌ها گران بود. امسال نیز منکر گرانی قیمت میوه نمی‌شویم اما قیمت میوه‌های نوبرانه امسال در مقایسه با سال گذشته ارزان‌تر است.

او با اشاره به افزایش قیمت موز اظهار کرد: قیمت موز در هفته‌های اخیر قدری با نوسان رو به رو بوده به طوری که قیمت موز در عمده فروشی‎‌ها به ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. قیمت گوجه سبز برغان نیز بین ۱۵ تا ۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت گوجه سبز شمالی و ملون نیز به ترتیب از ۲۵ هزار تومان تا هشت هزار تومان در حال عرضه است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.