کد مطلب: ۵۶۴۷۰۹

جدیدترین قیمت کنسول‌های بازی و لوازم جانبی / رونمایی از کنسول دستی شرکت ولو

جدیدترین قیمت کنسول‌های بازی و لوازم جانبی / رونمایی از کنسول دستی شرکت ولو

قیمت کنسول‌های بازی پلی استیشن ۵ و ۴، ایکس باکس در سری‌ ایکس و اس و ایکس باکس وان را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به نوسان نرخ ارز و از طرفی ثبات نرخ ارز صرافی ملی در ابتدای هفته، قیمت کنسول‌های بازی چقدر شد؟

کنسول دستی شرکت ولو با نام Steam Deck رونمایی شد

بعد از مدتها انتظار، بالاخره از کنسول دستی شرکت ولو که در واقع یک گیمینگ پی سی قابل حمل است، با نام Steam Deck رونمایی شد.

عرضه این کنسول از دسامبر ۲۰۲۱ که مصادف است با آذر و دی ماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. بر اساس اعلام کمپانی ولو، Steam Deck در سه مدل مختلف برای علاقمندان عرضه خواهد شد.

قیمت مدل پایه این کنسول که ۶۴ گیگابایت حافظه دارد ۳۹۹ دلار و مدل‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی نیز به ترتیب ۵۲۹ و ۶۴۹ دلار قیمت خواهند داشت. علاوه بر این تمامی مدل‌های کنسول Steam Deck از کارت حافظه Micro SD برای افزایش ظرفیت پشتیبانی می‌کنند.

این دستگاه مجهز به یک APU شخصی‌سازی شده از شرکت AMD است که یک پردازنده مرکزی ۴ هسته‌ای با ۸ واحد پردازشی RDNA 2 به‌ عنوان GPU دارد.

کنترل‌های کنسول که شامل کلیدهای ABXY و تریگرهای دستگاه می‌شود، در دو طرف صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی قرار گرفته‌اند. دو ترک پد نیز در هر دو طرف تعبیه شده تا کاربران از آنها به جای موس استفاده نمایند.

در پشت دستگاه نیز چهار کلید قرار گرفته است که بازیکنان می‌توانند عملکرد آن‌ها را به‌دلخواه خود تنظیم نمایند. این کنسول به یک ژیروسکوپ نیز برای کنترل حرکت مجهز می‌باشد.

Steam Deck یک داک نیز دارد که به صورت جداگانه توسط ولو فروخته می‌شود. به وسیله این داک و با استفاده از یک آداپتور USB-C می‌توانید این کنسول را به یک مانیتور یا تلویزیون وصل کنید با اتصال ماوس و کیبورد به آن مثل یک پی سی از آن استفاده نمایید.

Valves gaming handheld is called the Steam Deck and its shipping in December 2 Valves gaming handheld is called the Steam Deck and its shipping in December 3 Valves gaming handheld is called the Steam Deck and its shipping in December 8

قیمت کنسول‌های بازی

55

56

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.