کد مطلب: ۲۸۴۲۱۸

باکس آفیس

ماموریت غیرممکن تام کروز در صدر جدول پرفروش‌ها

ماموریت غیرممکن تام کروز در صدر جدول پرفروش‌ها

«ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت»، ششمین فیلم «ماموریت: غیرممکن» با بازی تام کروز این هفته روی پرده سینماها رفت و با فروش ۸۹ میلیون و ۴۸۷ هزار دلار صدرنشین جدول فروش هفتگی شد.

فیلم اکشن جاسوسی «ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت» (Mission: Impossible - Fallout) که با بودجه ۱۷۸ میلیون دلاری ساخته شده، در نخستین هفته نمایشش توانست در سینماهای آمریکای شمالی ۸۹ میلیون و ۴۸۷ هزار دلار فروش داشته باشد. این فیلم ششمین فیلم از سری «ماموریت: غیرممکن» است که تام کروز، ربکا فرگوسن، هنری کویل و الک بالدوین در آن ایفای نقش کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز، «ماما میا! دوباره شروع کنیم» (Mamma Mia! Here We Go Again) که هفته گذشته و در نخستین هفته اکرانش توانسته بود بهترین فروش هفتگی را داشته باشد، در دومین هفته نمایشش با افت ۵۱ درصدی و فروش ۲۶ میلیون و ۸۲۰ هزار دلاری در جایگاه دومین فیلم پرفروش هفته قرار گرفت.

رتبه سوم جدول نیز متعلق به انیمیشن کمدی فانتزی «هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی» (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation) با فروش هفتگی ۲۱ میلیون و ۳۲۲ هزار دلار است. فیلم «هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی» تا به اینجا عنوان سومین انیمیشن پرفروش سال را در اختیار دارد.

این هفته یک فیلم دیگر نیز نمایش خود را آغاز کرد. «تایتان‌های نوجوان به سینما می‌آیند!» (Teen Titans Go! To The Movies) انیمیشنی است که در هفته اول اکران خود ۱۵ میلیون و ۹۲۴ هزار دلار فروش داشت و پنجمین فیلم پرفروش هفته شد. این انیمیشن بر اساس شخصیت‌های کمیک‌های شرکت دی‌سی ساخته شده است.

انیمیشن «شگفت‌انگیزان ۲» این هفته ۱۲ میلیون و ۵۰۸ هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به ۵۷۸ میلیون و ۱۳۲ هزار دلار رساند. این انیمیشن کمدی فانتزی با این مقدار فروش به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن (Incredibles 2) تاریخ سینما شناخته شد.

فیلم‌های پرفروش هفته سی‌ام باکس آفیس، ۲۲۹ میلیون و ۶۳ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته بیست و نهم ۸.۵ درصد کاهش فروش داشتند.

آفیس ۲۷ ژوئیه ۲ اوت ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.