کد مطلب: ۴۵۸۸۸۹

مدیرعامل کارگزاری آگاه در گفتگو با تجارت‌نیوز:

اختلال در کارگزاری آگاه کی برطرف می‌شود؟ / از مشتریان معذرت می‌خواهیم

اختلال در کارگزاری آگاه کی برطرف می‌شود؟ / از مشتریان معذرت می‌خواهیم

مدیر عامل کارگزاری آگاه ضمن عذرخواهی از مشتریان خود گفت: سامانه در حال سرویس‌دهی است اما اختلالاتی دارد که در حال تلاش برای بهبود آن هستیم، ولی رشد بازار خیلی بیشتر از توسعه شرکت‌های کارگزاری است.

از شب سه‌شنبه هفته گذشته کارگزاری آگاه سامانه معاملاتی آگاه از دسترس خارج شده و بر اساس پیام کارگزاری آگاه به مشتریانش، ارائه خدمات آنلاین و آفلاین این کارگزاری مختل شد.

مدیرعامل این کارگزاری در مصاحبه چهارشنبه گذشته خود با تجارت‌نیوز ، ضمن تکذیب شایعه هک شدن سایت، مشکل را سوختگی یکی از سخت‌افزارهای ذخیره‌سازی مرکز داده دانست.

این کارگزاری در ساعات پایانی روز پنج‌شنبه به حالت عادی برگشت، اما سهامداران امروز برای معاملات خود با مشکل مواجه هستند.

محمدرضا سرافراز، مدیرعامل کارگزاری آگاه در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: سامانه در حال سرویس‌دهی است ولی اختلال داریم، با توجه به این که یک سری از قطعات را عوض کردیم منطقا در بار واقعی اختلالات مشخص می‌شود، تمام تلاش ما این است که اختلالات را به حداقل برسانیم.

وی افزود: همکاران من در بخش فنی این سه روز گذشته را شبانه روزی کار کردند تا تحت هر شرایطی امروز در بازار مشتریان بتوانند معاملات خود را انجام دهند، همچنین هر یک از مشتریان که با مشکل مواجه هستند می‌توانند به دفاتر ما مراجعه کنند و سفارشات خود را حضوری دهند.

وی در واکنش به این موضوع که برخی از مشتریان کارگزاری آگاه در حال تغییر کارگزاری هستند، عنوان کرد: سیاست چندین ساله ما این است که بتوانیم بهترین سرویس را به مشتریان بدهیم، سرمایه‌گذاری هنگفتی را در زیرساخت‌ها، نرم‌افزار و سخت افزار انجام دادیم ولی واقعیت این است که رشد بازار خیلی بیشتر از توسعه شرکت‌های کارگزاری است.

مدیر عامل کارگزاری آگاه تصریح کرد: ظرفیت ما در یکی دو سال اخیر چند برابر شده، ولی بازار رشد زیادی کرده است، در عرضه اولیه مردم را علاقمند به حضور در بازار می‌کند، از سوی دیگر سهام عدالت و صندوق‌های دولتی را داریم که همه این موارد استقبال عجیب و غریبی را در بازار به وجود آورده و وظیفه ما این است که در بازار سرویس‌دهی را بیشتر کنیم.

وی افزود: برای حل این مشکل نیز همکاران من سه شبانه روز است که نخوابیدن و در حال تلاش هستند ولی این اتفاق خیلی قابل پیش‌بینی و در دسترس ما نبود که ناشی از عدم توجه ما باشد، اشکال فنی بود که پیش آمد، ولی مشتریان بدانند که با تمام توان در حال حل مشکل هستیم و از همه مشتریان عذرخواهی می‌کنم.

اما آیا این مشکل برای کارگزاری‌های دیگر نیز رخ خواهد داد؟

سرافراز در پاسح به این سوال گفت: به طور کلی استقبالی که از بازار شده خیلی بیشتر از توان بازار است، تمام ارکان بازار بیشتر از ظرفیت بازار کار می‌کنند، خیلی از کارگزاری‌ها با اختلال و مشکل مواجه هستند اما من فکر می‌کنم همکاران من در دیگر کارگزاری‌ها نیز مثل ما تلاششان این است که سرویس‌دهی خوبی داشته باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عباس

    به نظرايرادات موجود دراين كارگزاري تمامي ندارد. امروز كه سه شنبه 7 مرداد ماه مي باشد امكان وارد شدن به سايت ميسر نيست واگر هم بعد از گذشت زمان طولاني وارد آن شوم اجازه هيچ فعاليتي را نمي دهد. واريزي پول تا مرحله آخر وكسر از حساب انجام مي شود ولي درانتها دراثر بد عملكرد كردن سايت ، واريز درست انجام نمي شود….. تنهاراه ترك اين كارگزاري است…

  • مهدی

    با سلام
    امروز11 مرداد ۹۹ باز کارگزاری آگاه مشکل داره آیا کسی برای ورود به سایت بامشکل مواجه است
    این چه وضعشه
    لطفا همه مشتریان کارگزاری شاکی باشند

  • مهدی

    باسلام
    بابا برید در این کارگزاریتونوگل بگیرید نیم ساعت از بازشدن بازارمیگزردهنوزمشکل برای ورود به سایت میباشد
    آیا کسی دیگرهم بااین مشکل مواجه هستند یا نت من مشکل دارد

  • مرضیه

    این چه وضعیه اخه همیشه این کار گذاری خرابه
    اخرشم با یه عذر خواهی ساده تمومش میکنن

  • ناشناس

    الان ساعت 7صبح 99/5/27 ایت وسایت باز نمی شه چه برسه به ورود

  • ابراهیم

    سلام تو قسمت درخواست بعد از انتخاب بانک و مبلغ دیگه جوابی برای واریز پول دریافت نمیکنم آیا اینم جز همین خرابی هست؟؟

  • بانو

    آغا بازم که سایت باز نمیشه. مشکی چیه آخه؟

  • بانو

    بازم که سایت باز نمیشه. مشکل چیه؟

  • بانو

    الان چند روزه سایت باز نمیشه. امروز 21 مهر هستش و این شرایط همچنان ادامه داره

  • بانو

    چند روزه که سایت باز نمیشه. الان 21 مهر ماه است و این شرایط همچنان ادامه دارد. چرا؟