کد مطلب: ۵۸۵۷۱۸

مناسب‌ترین قیمت‌ها خرید پوشک در نی نی ایرانی

مناسب‌ترین قیمت‌ها خرید پوشک در نی نی ایرانی

فروشگاه اینترنتی نی نی ایرانی عرضه کننده محصولات بهداشتی خانواده‌ها یکی از مراکز معتبری است که با قیمت‌های مناسب محصولات خود را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

از جمله وسایل بهداشتی که در همه داروخانه‌ها و سایت‌های فروش لوازم بهداشتی و سلامتی به فراوانی دیده می‌شود پوشک بزرگسال، پوشک بچه، زیرانداز تعویض بزرگسالان، قرص ماشین ظرفشویی و… می‌باشد که هر یک مصرف کننده خاص خودش را دارد. فروشگاه اینترنتی نی نی ایرانی عرضه کننده محصولات بهداشتی خانواده‌ها یکی از مراکز معتبری است که با قیمت‌های مناسب محصولات خود را به مشتریان خود ارائه می‌کند. در این فروشگاه علاوه بر مناسب بودن قیمت‌ها، طیف وسیعی از محصولات در برندهای مختلف وجود دارد تا هر کس با توجه به سلیقه و بودجه خود، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید. در این مقاله قصد داریم تا برندهای مختلف پوشک بزرگسال را به شما معرفی کنیم که دارای انواع مختلفی هستند. همچنین این پوشک‌ها دارای سایزبندی می‌باشند. سایز خیلی بزرگ (۱۳۰-۱۶۰)، بزرگ (۱۱۰-۱۳۰)، متوسط (۸۰-۱۱۰) و کوچک (۵۵-۸۰)، که لازم است قبل از خرید به آن دقت کنید. از دیگر مواردی که در زمان خرید باید به آن توجه کنید میزان جذب و طراحی پوشک بزرگسال می‌باشد زیرا برخی طراحی‌ها تنها برای یک جنس و برخی برای هر دو جنس مردانه و زنانه کاربرد دارد.

IMG 20211007 114849

برندهای مختلف پوشک بزرگسال

پوشک بزرگسال یا به عبارت دیگر پوشینه بی‌اختیاری بزرگسال یکی از وسایل بهداشتی و کمکی بزرگسالانی است که به دلایل مختلف دچار بی‌اختیاری ادراری بطور موقت یا دائم می‌شوند. بسیاری از سالمندان به دلیل ناتوانی در کنترل ادرار از پوشینه بی‌اختیاری استفاده می‌کنند بجز سالمندان افراد دیگری هم هستند که نمی‌توانند خود را کنترل کنند مانند بیمارانی که بدلیل جراحی، بستری هستند و قادر نیستند به توالت بروند، زنانی که بعد از زایمان دچار بی‌اختیاری در کنترل ادرار می‌شوند، بیماران فلج مغزی، غواصانی که قرار است زمان زیادی را در زیر آب بگذرانند، فضانوردان، خلبانان، سربازانی که بدلیل مأموریت سپرده شده به آنها قادر به ترک موقعیت خود نیستند، کسانی که از عقب ماندگی ذهنی رنج می‌برند، کسانی که زمان اعدامشان فرا رسیده نیز به پوشک بزرگسال نیاز دارند. از این‌رو بدلیل نیاز افراد جامعه به این نوع پوشینه شرکت‌های مختلفی طراحی و تولید آن را به عهده گرفته‌اند مانند برند کانفی، جانپد، جولی، ایزی لایف، اونی، اتندز، نوا اسلیپ و ابری فلکس که جزو مارک‌های معروف موجود در بازار می‌باشند.

پوشک بزرگسال شورتی ابری فلکس محصولی از کشور دانمارک با قدرت جذب و کیفیت بالا، با قیمت مناسب در فروشگاه نینی ایرانی عرضه می‌گردد. راحتی در پوشیدن و درآوردن مدل شورتی، عدم ایجاد حساسیت، امنیت در مقابل نشتی، فیت شدن روی بدن، قابلیت تبادل هوا با پوست، دارا بودن نمایشگر ظرفیت از جمله ویژگی‌های این برند می‌باشد.

پوشینه بزرگسال جانپد شورتی تولید کشور ترکیه با کیفیت و قدرت جذب عالی و در بسته بندی‌های مختلف یکی دیگر از مصولات پرطرفدار در بازار می‌باشد. طراحی آن متناسب با آناتومی بدن، ضدباکتری، ساخته شده از الیاف نخی، مقرون به صرفه، ضدبو و ضد نشت بودن از جمله خصوصیات پوشک بزرگسال جانپد است که می‌توان به آن اشاره کرد.

پوشینه بزرگسال ایزی لایف ساخت کشور ایران با تأکید به حفظ سلامت افراد جامعه یکی دیگر از بهترین برندهایی است که محصولات باکیفیت خود را در سایزبندی مختلف به بازار عرضه می‌کند. سهولت در استفاده، قیمت مناسب، کیفیت عالی، قدرت جذب بالا، چسب‌های قابل تنظیم و محکم، حاوی پودر جاذب و الیاف سلولزی، سازگار با پوست و ضدباکتری بودن از ویژگی‌های این دسته از محصولات می‌باشد. برای خرید پوشک بزرگسال در برندهای معتبر شما با انتخاب‌های زیادی روبرو هستید که می‌توانید برحسب نیاز خود آنها را تهیه کنید.

IMG 20211007 114949

مشخصات پوشک مولفیکس

پوشک بچه مانند پوشک بزرگسال در برندهای مختلف طراحی و تولید می‌شود که پوشک مولفیکس یکی از محصولات ایرانی است که پدران و مادران برای کودکانشان خریداری می‌کنند. همچنین این برند در ترکیه نیز تولید می‌گردد و از آنجایی که تولید این محصول در ایران صورت می‌پذیرد نیازی به وارد کردن این محصول نمی‌باشد. کودکان از بدو تولد تا دو سالگی یا دو و نیم سالگی به پوشک نیاز دارند البته با توجه به آمادگی کودک و میزان کمک مادر، این مدت زمان ممکن کمی بیشتر یا کمتر باشد. پوشک مولفیکس در سایزبندی ۱ تا ۷ هماهنگ با وزن کودک در بسته بندی چندتایی ضدحساسیت، سازگار با پوست کودک، دارای لایه رویی و پشتی نرم، لایه‌های محافظ عمودی برای جلوگیری از نشت رطوبت، نشانگر تعویض پوشک، حاوی عصاره آلوئه ورا و بابونه، میزان جذب بالای رطوبت، سهولت در استفاده، انعطاف‌پذیری، فاقد لاتکس و پارابن و قیمت مناسب از ویژگی‌های این برند معروف در ایران می‌باشد.

قیمت قرص ماشین ظرفشویی فیری

قرص ماشین ظرفشویی یکی از انواع شوینده‌های ظرفشویی و حاوی مقادیر مشخص از چندین آنزیم برای شستشو و تمیزی بهتر ظروف هستند. این محصول در چندین برند تولید می‌شوند که یکی از معروف‌ترین آنها برند فیری پلاتینیوم می‌باشد. قیمت قرص ماشین ظرفشویی فیری در بسته بندی مختلف متفاوت می‌باشد. کیفیت این محصول بگونه‌ای است که ضمن لکه بری ظروف و براق کردن، رنگ آنها را تغییر نمی‌دهد برای این که استفاده بهینه‌ای از این محصول داشته باشید بهتر است ماشین را از ظرف پرکرده و سپس از قرص ظرفشویی استفاده کنید و توصیه می‌شود قرص را نصف نکنید. از جمله محصولات این برند می‌توان قرص ظرفشویی فیری پلاتینیوم ۹۰عددی ساخت کشور ترکیه اشاره کرد در زمان استفاده از این قرص نیازی به نمک و مایع جلادهنده نیست زیرا دارای روغن جلادهنده می‌باشد. همچنین حل شوندگی بالا، خاصیت جرم‌گیری و رایحه خوب از دیگر ویژگی‌های این محصول است. قرص ماشین ظرفشویی برند فیری دارای بسته بندی‌های مختلفی می‌باشد که می‌توانید با توجه به نیاز خود تهیه کنید.

خرید اینترنتی پوشک بزرگسال از فروشگاه نی نی ایرانی

IMG 20211007 115046

همان طور که می‌دانید انتخاب پوشک بزرگسال و پوشک بچه بین برندهای مختلف بیشتر به شناخت و تجربه افراد بستگی دارد و کسانی که تجربه لازم را ندارند کمی در انتخاب دچار مشکل می‌شوند و نمی‌دانند کدام برند برای کودکشان مناسب‌تر است از این‌رو با مشورت با دیگران و یا جستجو در اینترنت یا مشاوره گرفتن از فروشنده محصول مورد نظر خود را خرید می‌کنند. اما چیزی که برای خریداران و مصرف کنندگان این گونه محصولات دارای اهمیت است نام برند نیست بلکه کیفیت جذب پوشک، جنس بکار رفته در آن، قیمت محصول و راحتی کودک یا بزرگسال در استفاده از پوشک می‌باشد. اگر قصد خرید پوشک بزرگسال، پوشک بچه و دیگر محصولات بهداشتی را از فروشگاه نینی ایرانی را دارید می‌توانید به سایت https://niniirani.com مراجعه کنید و با مشاهده محصولات متنوع و اطلاع از قیمت و مشخصات محصول در صورت تمایل برای خرید اقدام کنید. درگاه امن پرداخت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک ۲ ستاره، پشتیبانی ۲۴ ساعته، قیمت مناسب از جمله مشخصات فروشگاه اینترنتی نی نی ایرانی در تهران می‌باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.