کد مطلب: ۵۴۹۰۷۷

فیلم جدید از آتش‌سوزی شرکت بهنوش

فیلم جدید از آتش‌سوزی شرکت بهنوش

برخی از شهروندان از مشاهده دود غلیظ ناشی از آتش سوزی در غرب تهران خبر می‌دهند که بر اساس اطلاعات بدست آمده این آتش سوزی مربوط به یکی از انبارهای شرکت بهنوش بوده که به صورت گسترده به شرکت همسایه( شهر خودرو) در‌حال سرایت است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی از شهروندان از مشاهده دود غلیظ ناشی از آتش سوزی در غرب تهران خبر می‌دهند

براساس اعلام همشهری، هنوز مقامات رسمی درباره محل و علت آتش سوزی توضیحی نداده‌اند. این آتش سوزی از حدود نیم ساعت پیش شروع شده است

برخی منابع خبری از آتش سوزی شرکت شهر خودرو که فروش و خدمات پس از فروش شرکت ریگان خودرو را بر عهده دارد، خبر داده‌اند. این شرکت در کیلومتر ۹ جاده مخصوص کرج واقع شده و از دقایقی پیش دچار حریق گسترده شده است.

این در حالیست بر اساس اطلاعات بدست آمده این آتش سوزی مربوط به یکی از انبارهای شرکت بهنوش بوده که به صورت گسترده به شرکت همسایه( شهر خودرو) در‌حال سرایت است.

2

«جلال ملکی» سخنگوی آتش‌نشانی اظهار کرد: آتش‌سوزی در محوطه باز یک شرکت مواد غذایی در جاده مخصوص کرج نرسیده به بزرگراه آزادگان روی داده است که بلافاصله ماموران آتش نشانی به محل اعزام شدند.

براساس اعلام سیمانیوز، گفته می‌شود علت آتش سوزی پالت‌هایی است که در محوطه باز وجود دارد و دود گسترده در جنوب غرب تهران ناشی از سوختن این پالت‌ها می‌باشد.

آتش سوزی انبار پالت شرکت بهنوش به علت گرمای زیاد

احمدی، معاون اداری و مالی شرکت بهنوش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: آتش سوزی در قسمت انبار پالت شکل گرفته و گرمای زیاد هوا زمینه را برای آتش سوزی ایجاد کرده است.

او افزود: هیچ فردی در این حادثه آسیب ندیده و هیچ کارخانه‌ها و تجهیزاتی دچار خسارت نشده است. این محدوده انبار سر بازی بود که سوله‌ای نداشت و بر اثر افزایش دما دچار حریق شده و خرابکاری تلقی نمی‌شود.

فیلم منتشر شده از حادثه آتش‌سوزی امروز

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.