کد مطلب: ۴۳۷۱۹۱

نحوه جدید اداره تهران برای مقابله با کرونا شنبه اعلام می‌شود

نحوه جدید اداره تهران برای مقابله با کرونا شنبه اعلام می‌شود

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان تهران خبر داد: دستورات فنی و نحوه جدید اداره پایتخت شنبه از طریق استانداری تهران اعلام می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، علیرضا زالی جمعه شب در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: نشستی با حضور مسئولان مختلف در قرارگاه ثارالله تهران برگزار و مصوبات مهمی از سوی دستگاه‌های اجرایی، امنیتی، انتظامی و قضایی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ شد.

وی بدون اشاره به جزییات این تصمیمات افزود: این مصوبات شنبه (بیست و چهارم اسفند) از طریق استانداری تهران به دستگاه های مرتبط ابلاغ خواهد شد.

زالی یکی از این تصمیمات را استقرار مراقبین سلامت در بیمارستان ها برای نظارت و کنترل افراد مبتلا به ویروس کرونا بیان کرد.

وی گفت: مراقبین سلامت از شنبه در بیمارستان‌ها مستقر می‌شوند تا به محض این که بیماری فردی با تشخیص کرونا مثبت تشخیص شد، از همانجا با خانواده‌ها تماس خواهند گرفت و نسبت به شناسایی، ایزوله‌سازی و قرنطینه وی در خانه اقدام می‌کنند.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت، تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۵۱۲ نفر جان خود را از دست داده و 3529 تن دیگر بهبود یافته اند.

استان تهران با نزدیک سه هزار بیمار کرونایی بیشترین آمار ابتلا به آن را در سطح کشور دارد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.