کد مطلب: ۵۶۱۳۶۵

اعلام آمادگی مجلس برای همکاری با رئیس جدید قوه قضائیه

اعلام آمادگی مجلس برای همکاری با رئیس جدید قوه قضائیه

رئیس مجلس تاکید کرد: قوه مقننه و همه نمایندگان مردم به ویژه کمیسیون تخصصی حقوقی و قضایی مجلس آمادگی دارد تا رئیس قوه قضاییه را در بهبود عملکرد این قوه و پیگیری وظایف و مأموریت‌هایی که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مردم بر عهده دارد، یاری دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، با وی دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک مجدد انتصاب محسنی اژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری، برای رئیس قوه قضائیه در ایفای این مسئولیت مهم آرزوی موفقیت کرد.

قالیباف با ابراز خرسندی از انتصاب محسنی اژه‌ای تصریح کرد: با شناختی که نسبت به شخصیت، توانمندی و سوابق مدیریتی جنابعالی در حوزه قضائی دارم مطمئنم مسیر تحول و تعالی قوه قضاییه با شتاب بیشتری ادامه می‌یابد.

رئیس مجلس خاطر نشان کرد که قوه مقننه و همه نمایندگان مردم به ویژه کمیسیون تخصصی حقوقی و قضایی مجلس آمادگی دارد تا رئیس قوه قضاییه را در بهبود عملکرد این قوه و پیگیری وظایف و مأموریت‌هایی که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مردم بر عهده دارد، یاری دهد.

رئیس قوه قضاییه نیز با تشکر از ابراز محبت و حضور رئیس مجلس در آیین معارفه خود، تأکید کرد: قوه قضاییه با قدرت در مسیر تحول حرکت می‌کند و همه تلاش ما این است که با تسهیل دسترسی آحاد مردم به خدمات قضایی در جهت گسترش عدالت و افزایش رضایتمندی عمومی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه نظام گام برداریم.

در این دیدار روسای قوای قضائیه و مقننه با تاکید بر لزوم «هماهنگی و همکاری همه بخش‌ها برای حل مشکلات مردم» در خصوص موضوعات مشترکی که می‌تواند محل همکاری بیشتر دو قوه برای گره‌گشایی از مردم باشد نیز گفت وگو و تبادل نظر کردند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار حوزه سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    زحمت کشیدن ما رو شرمنده کردن اصلا چه کاریه