کد مطلب: ۷۱۵۳۱۴

سه خودروی معروف آسیایی به ایران می‌آیند؟

سه خودروی معروف آسیایی به ایران می‌آیند؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که شرایط برای ورود سه خودرو معروف آسیایی به ایران آماده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به تازگی گفته شده سه خودروساز معروف آسیایی در صف واردات خودرو به ایران قرار گرفته‌اند و همه چیز مهیا است تا نسل جدید محصولات خارجی وارد بازار شوند.

به نقل از گجت نیوز، شنیده‌ها حاکی از این است که خودروهای کیا، هیوندای و میتسوبیشی در مسیر ورود به ایران قرار دارند. آیا محصولات این شرکت‌ها وارد بازار خواهند شد؟

شاید بتوان گفت صنعت خودروی ایران در مقطع کنونی به واردات خودرو به عنوان گزینه‌ای تأثیرگذار نیاز دارد. امیدواریم که ورود خودروهای خارجی بتواند کمی قیمت‌ها را تعدیل و نیاز و تقاضای مشتریان را برطرف کند. طی روزها و هفته‌های اخیر اخبار زیادی پیرامون واردات خودرو منتشر شده است.

روز گذشته سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد معلوم نیست چه زمانی خودرو به کشور وارد خواهد شد و این در حالی است که در هفته جاری تاریخ دقیق ورود خودروهای خارجی آبان ماه اعلام شده بود. به تازگی گفته شده سه خودروساز معروف آسیایی در صف واردات قرار گرفته‌اند و همه چیز مهیا است تا نسل جدید محصولات خارجی وارد بازار شوند.

از جمله خودروسازانی که تأییدیه ورود محصولات آنها صادر شده می‌توان به هیوندای، کیا و میتسوبیشی اشاره کرد. وزارت صمت ورود محصولات این شرکت را تأیید کرده است. از بین خودروسازان مذکور می توان به هیوندای و میتسوبیشی امیدوارتر بود، چرا که اقداماتی در جهت واردات انجام داده‌اند. البته برای کمپانی کیا نیز نام یک شرکت جدید ثبت شده است.

گفته شده ۱۰ مدل خودروی جدید قرار است از این سه برند وارد کشور شود که به لحاظ قیمتی در زمره خودروهای اقتصادی بازار قرار می‌گیرند. گفته می‌شود هیوندای تصمیم‌های جدی‌تری برای ورود به بازار ایران دارد. البته همچنان ورود خودروهای این سه شرکت ۱۰۰ درصد تأیید نشده‌اند، ولی احتمالا از زمستان سال جاری اولین محموله خودروهای وارداتی به گمرک ایران می‌رسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همش وعده وعید میدن امروز و فردا میکنن اگه قراره خودرو وارد بشه تا حالا باید وارد میشد

  • دانيال

    خروجی سرانه اقتصاد امارات ۴ برابر ایرانه، قیمت خودرو یک سوم یا حداکثر نصف ایران، حالا بفرمایید هیوندایی بخرید به قیمت مرسدس بنز

    • ناشناس

      حالا وارد بشه . قیمتها یکم کنترل بشه ! من که اخرش پراید میخرم

  • ناشناس

    فقط وعده یه روز مردم دلخوش میشن فرداش نا امید ولی دودش تو چشم خودتون میره حالا میبینید

  • ناشناس

    بزک نمیر بهار میاد…