کد مطلب: ۷۳۵۵۵۱

زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد

زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد

برخلاف وعده‌های مسئولان مبنی بر زمان واریز سود سهام عدالت تا پایان آذرماه، این زمان به دی ماه و شاید تا پایان سال موکول شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخلاف وعده‌های مسئولان مبنی بر زمان واریز سود سهام عدالت تا پایان آذرماه، این زمان به دی ماه و شاید تا پایان سال موکول شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مرحله نخست سود سهام عدالت تا اواسط دی ماه و نوبت دیگر تا پایان سال به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

این در حالی است که پیش‌تر گفته شده بود مرحله اول سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

گفتنی است وزیر اقتصاد چندی پیش زمان پرداخت سود سهام عدالت را تا پایان آذر ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: بر اساس جزئیاتی که تاکنون منتشر شده، قرار است این سود برای 49 میلیون سهامدار عدالت واریز شود.

سود سهام عدالت سال 1400 برای هر برگ سهام حدود 500 هزار است. این سود احتمالا برای دارندگان سهام یک میلیونی دو برابر یا معادل حدود یک میلیون تومان خواهد بود.

بر همین اساس یک خانواده چهار نفره تا پایان فصل پاییز حدود دو میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت می‌کنند.

جزئیات زمان واریز سود سهام عدالت

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت میزان سود 1401 را دو برابر میزان این سود در سال گذشته اعلام کرد و گفت: در خردادماه شورای عالی بورس، سازمان بورس را مکلف کرد تمهیداتی برای برگزاری مجامع شرکت‌های مذکور بیندیشد. سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی هم مقدمات برگزاری مجامع را انجام دادند و اکنون آمادگی برگزاری هستند.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت ادامه داد: اما نهادی که باید در نهایت مجوز برگزاری یا بازگشایی نمادها را صادر کند شورای عالی بورس است که تاکنون این اقدام را انجام نداده است. امیدواریم این موضوع تا ماه آینده به جمع بندی برسد.

به گفته وی، این‌که مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده بودند بتوانند اقدام به فروش سهام خود کنند هم به تصمیم شورای عالی بورس بستگی دارد.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در مورد سود سال ۱۴۰۰ این سهام نیز گفت: میزان سود سال ۱۴۰۰ دو برابر سال ۱۳۹۹ خواهد بود و اولین مرحله آن در پایان آذرماه پرداخت می‌شود.

منبع:تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به داد مردم و صدای مردم بشنوید

    • ناشناس

      سلام انشالله سهام عدالت واریز میشه تا آخر مه بد بختیم کار هم نداریم نمی‌دونیم چیکار میکونیم

  • ناشناس

    سلام این خبر واریزی صحت داره یا الکی هسته

  • ناشناس

    خدا کریمه هممون بدبختیم انشالله رئیس جمهور به وعده عمل میکنه سود دو برابر میکنه بنده ۷دا راس میگه یه صدقه بدین تا دوبرابری بگیرین

  • ناشناس

    روزمون دست خدا نه بنده خدا هرچه آید خوش آید ماهم بدبختیم

  • شیما

    برای شب یلدا بریزین مردم خجالت زده دوست و اشنا ،خانواده هاشون نشن ،موقعیت اقتصادی مردم بده خیلی

  • ناشناس

    آخه چرااینقدرمردم رواذیت میکنین مگه قرارنبودکه تاآخرآذرماه واریزبشه بازالان انداختین واسه وسط دی ماه؟؟؟؟واقعاچرامردم رواینقدرمسخره میکنین خدارو خوش نمیاد

  • طاهری اندانی

    ایران با کشورهای همسایه چه فرقی دارد مگه امارات و بحرین و قطر و عربستان و در کل کشورهای حوزه خلیج فارس مگه ماهانه حقوق و درآمدهای نفتی رو مقداریش رو به شهروندان خودشون نمیدن ایران که بیشتر از اونا نفت دارد و همچنین درآمدهایی که کشورهای همسایه ندارن حقوق کمیته امداد و بهزیستی و سهام عدالت و یارانه و این بازی ها چیه دیگه

  • ناشناس

    فقط مردم مسخره کردید

  • ناشناس

    سلام اگر واقعا میخواهید ب مردم سهام بدین بدید نمیخواهین صدقه بدین سود سهام بعدشم الان گفتین آخر آذر بعدش می گین دی ماه آخرشم می روه آخرسال مردم الکی دلخوش میشن

  • ناشناس

    اون چیزی ک مردم می نویس تجارتیوز می گه تکراری