کد مطلب: ۴۷۶۶۵۱

وکیل ملکی در گروه وکلای ایلیا

وکیل ملکی در گروه وکلای ایلیا

گروه وکلای ایلیا با تشکیل کار گروهی از بهترین وکلا که به صورت تخصصی در زمینه‌ی دعاوی ملکی به فعالیت می‌پردازند توانسته است بالاترین سطح خدمات وکالت در دعاوی ملکی در تهران را به موکلین خود ارائه دهند.

در این مقاله می‌خواهیم راجب وکیل ملکی و چگونگی پیدا کردن بهترین وکیل ملکی را برای شما بگوییم و در کجا می‌شود بهترین وکیل ملکی را پیدا و از آنها مشاوره حقوقی گرفت.

در میان دعاوی قضایی، پرونده‌های ملکی به دلیل ارزش مالی بالا و همچنین تعدد طرف‌های درگیر، دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشند. این دعاوی که همه ساله بر تعداد آنها افزوده می‌شود به طور عموم از طول مدت بلند‌تری نسبت به سایر دعاوی در محاکم برخوردار هستند که البته وکلای باتجربه و حرفه‌ای می‌توانند پرونده را در زمان بسیار کوتاه‌تری به نتیجه برسانند.

گروه وکلای ایلیا با تشکیل کار گروهی از بهترین وکلا که به صورت تخصصی در زمینه‌ی دعاوی ملکی به فعالیت می‌پردازند توانسته است بالاترین سطح خدمات وکالت در دعاوی ملکی در تهران را به موکلین خود ارائه دهند. وکلای مجرب گروه وکلای ایلیا با سابقه چندین سال کار بر روی پرونده‌های ملکی کاملا بر زیر و بم قوانین در این حوزه آشنایی دارند و بهتر از هر فرد با گروهی در تهران و ایران می‌توانند باعث احقاق حقوق کامل افرادی شوند که دارای مشکلات حقوقی در املاک خود می‌باشند. البته در این میان ذکر این نکته بسیار مهم است که وکلای پایه یک دادگستری و کارشناسان خبره حقوقی موسسه تمام تلاش خود را در جهت موفقیت در دعوی در کمترین زمان ممکن را صرف می‌کنند و تاکنون نیز در غریب به اکثریت دعاوی پرشمار موسسه در حوزه ملکی به این مهم دست یافته‌اند.

افرادی که به دنبال وکیل ملکی ماهر و باتجربه در زمینه پرونده‌های ملکی در تهران هستند می‌توانند با مراجعه به وکیل ملکی گروه وکلای ایلیا ، اسناد و مدارک سایر پرونده‌های ملکی که شرایطی مشابه پرونده آنان داشته‌اند را مورد بررسی قرار دهند و به تمام جزئیات روند دادرسی اعم از مدت زمان دادرسی پرونده و همچنین نتیجه نهایی محکمه اطلاع پیدا کنند تا با آرامش خاطر کامل و به دور از هرگونه استرس وکالت خود را به وکلای حرفه‌ای این موسسه بسپارند.

این مجموعه تاکنون کوشیده است تا با تمام توان باعث خوشنودی و اطمینان خاطر موکلین خود شود و خوشبختانه به شکل قابل توجهی به این هدف دست یافته است. اعتبار و حس اعتماد نسبت به نام این موسسه از مهم‌ترین نتایج این تلاش بلندمدت جهت ایجاد رضایت و آسایش برای موکلین می‌باشد و به طور حتم این موسسه راه طی شده‌ی خود در این مدت را با تلاشی مستمر و دوچندان ادامه خواهد داد.

وکیل ملکی در تهران در رابطه با بازار املاک، بازاری گسترده و سودآور است. همین سودآوری راه را برای سوءاستفاده‌های زیادی باز می‌کند. دلایل زیر می‌توانند عامل افزایش پرونده‌های ملکی باشند:

عدم نظارت حقوقی (وکیل ملکی) لازم بر تنظیم قراردادهای خرید یا فروش ملک، عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات حقوقی، حذف شیوه‌های حل و فصل غیرقضایی دعاوی، تغییر جایگاه دلالان و سردفتران با یکدیگر، منظم نبودن ثبت معاملات و املاک، فعالیت بنگاه‌های بدون پروانه، طرح دعاوی اشتباه و تکراری.

دعاوی که در خصوص ملک و مستقلات مطرح شوند، ممکن است به صورت‌های مختلفی و ضمن دادخواست‌های متنوعی تقدیم مراجع قضایی شوند.

عزیزان می‌توانند با برقراری تماس با شماره تلفن موسسه نسبت به تعیین وقت مشاوره رایگان حقوقی مبادرت نمایند و یا به صورت حضوری پس از تماس تلفنی میهمان ما در محل موسسه جهت انجام مشاوره رایگان حقوقی باشند. شماره تماس جهت گرفتن مشاوره 77221941.

منبع : گروه وکلای ایلیا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.