کد مطلب: ۵۶۷۹۸۱

راهنمای استفاده از پنل مشاور و سرویس ویژه زونکن املاک

دو ویژگی دیوار که می‌تواند به کمک مشاوران املاک بیاید

دو ویژگی دیوار که می‌تواند به کمک مشاوران املاک بیاید

سایت دیوار پنل جداگانه‌ای برای مشاوران املاک مستقل راه‌اندازی کرده است. این ویژگی که اسمش پنل مشاور است تقریبا اغلب امکانات پنل املاک را دارد ولی در این پنل‌ها خبری از صفحه اختصاصی بنگاه و امکان مدیریت مشاوران نیست چرا که در اصل دیگر بنگاهی در کار نخواهد بود و مشاور خودش همه کاره است.

تقریبا چند سالی می‌شود سایت دیوار امکانی برای بنگاه‌های املاک فراهم کرده تا آگهی‌های خود را با شناسنامه یک بنگاه رسمی منتشر کنند تا کسانی که دنبال خرید یا اجاره خانه می‌گردند راحت‌تر بتوانند به آگهی‌دهنده اعتماد کنند. هرکدام از بنگاه‌های املاک با ارائه مجوز خود می‌توانند پنل املاک در اختیار داشته باشند که امکانات خیلی بیشتری نسبت به آگهی‌دهنده‌های عادی در اختیار بنگاه‌های املاک می‌گذارد که از جمله آنها می‌توان به صفحه اختصاصی بنگاه در دیوار، امکان مدیریت مشاورانی که در بنگاه املاک مشغول به کار و ارسال آگهی هستند، استفاده از بسته‌های تخفیفی برای انتشار آگهی و استفاده از نردبان، امکان نردبان گروهی آگهی‌ها، دریافت گزارش مصرف، ارتقای راحت‌تر آگهی و همچنین پشتیبانی اختصاصی اشاره کرد. هرچه باشد با اکانت شخصی نمی‌توان به اندازه یک کسب‌وکار فعالیت کرد و برای اینکه آگهی‌ها بازدید بیشتری داشته باشند، راحت‌تر و با هزینه کمتری بتوان آنها را ارتقا داد و از نردبان استفاده کرد، لازم است تا سراغ پنل‎‌های اختصاصی برویم. شاید همین مورد باعث شده ۲۰ درصد از آگهی‌های حوزه مسکن که در سایت دیوار منتشر می‌شود به پنل‌ املاک مربوط هستند. هرچند این آمار مربوط به دو سال قبل است و آن زمان همچنان یک جای کار ایراد داشت.

بررسی‌ها نشان داد بعضی از مشاورانی که دسترسی به پنل املاک دیوار داشتند باز هم سراغ انتشار آگهی شخصی می‌رفتند. چراکه تعداد آگهی‌های قابل انتشار هر مشاور توسط بنگاه املاک تعیین می‌شود و محدودیت‌هایی از نظر تعداد آگهی وجود دارد. برای همین زمانی که تعداد آگهی‌هایی که بنگاه به هر مشاور اختصاص داده تمام می‌شود، مشاور مجبور بود سراغ انتشار آگهی به صورت شخصی برود. در چنین شرایطی دیگر نظارت بر آگهی‌های منتشر شده توسط مدیر آژانس املاک عملا امکان‌پذیر نبود. در چنین شرایطی پنل مشاور می‌تواند در کنار پنل املاک به کمک بنگاه‌ها بیاید.

پنل مشاور چطور کار می‌کند؟

همچنین خیلی از مشاوران املاک در برخی محله‌ها هستند که شاید در یک بنگاه به خصوص مشغول به کار نباشند اما با توجه به آشنایی زیادی که به محله دارند، دستی بر آتش مشاوره املاک برده‌اند. شاید به همین خاطر بوده که سایت دیوار پنل جداگانه‌ای برای مشاوران املاک مستقل راه‌اندازی کرده است. این ویژگی که اسمش پنل مشاور است تقریبا اغلب امکانات پنل املاک را دارد ولی در این پنل‌ها خبری از صفحه اختصاصی بنگاه و امکان مدیریت مشاوران نیست چرا که در اصل دیگر بنگاهی در کار نخواهد بود و مشاور خودش همه کاره است. با این تفاوت که مشاور مستقل می‌تواند با پیوستن به یک بنگاه املاک، امکان مدیریت و نظارت را به رئیس بنگاه که پنل املاک را در اختیار دارد هم بدهد. همین موضوع بود که باعث شد سهم ۲۰درصد پنل‌های اختصاصی از آگهی‌های منتشر شده در حوزه مسکن به ۳۴ درصد در پایان زمستان سال گذشته افزایش پیدا کند و همچنان این روند صعودی است.

علاوه بر مشاوران املاک و بنگاه‌دارها، این موضوع حتی می‌تواند به نفع افراد عادی که به دنبال خرید یا اجاره خانه هستند یا صاحبخانه‌هایی که می‌خواهند ملکشان را بفروشند تمام خواهد شد. چراکه وقتی سهم آگهی‌های شناسنامه‌دار و اطلاعات تایید شده بیشتر شود، با خیال راحت‌تر می‌توان به آگهی دهنده اعتماد کرد. همچنین امکان استفاده از قابلیت زونکن بیشتر و بیشتر خواهد شد.

IMG 20210801 121508

زونکن چطور کار می‌کند؟

قابلیت زونکن سایت دیوار یک نقطه اتصال بین مالکان و بنگاه‌ها و مشاوران املاک است. احتمالا شما هم به عنوان یک مالک دلتان بخواهد که یک نفر به جای شما جواب تلفن را بدهد و برایتان مشتری پیدا کند. قابلیت زونکن دقیقا همین کارایی را دارد. اگر از حساب شخصی خودتان آگهی در حوزه املاک چه فروش و چه اجاره منتشر کنید، با گزینه زونکن روبرو خواهید شد که می‌توان آن را فعال یا غیرفعال کرد. با فعال کردن زونکن، تمام مشاوران و بنگاه‌ها که با پنل مشاور یا پنل املاک وارد سایت شده‌اند می‌توانند آگهی شما را ببیند و اگر خواستند شما را در پیدا کردن مشتری کمک کنند. اگر یک مشاور املاک خانه شما را آگهی کند، علاوه بر اینکه به جای شما جواب تماس‌های گاه و بی‌گاه مشتریان را خواهد داد، می‌تواند از قابلیت‌های نردبان استفاده کند تا آگهی شما بیشتر از حالت معمولی در صدر فهرست قرار بگیرد و آمار بازدید آن افزایش پیدا کند. همچنین مشاوران مستقل و بنگاه‌ها با مراجعه به سرویس زونکن می‌توانند ببینند کدام صاحبخانه‌ها به دنبال مشاور املاک برای فروش یا اجاره خانه‌شان می‌گردند تا با این کار بتوانند فایل‌های جدیدی را به فایل‌های در اختیارشان اضافه کنند. طبیعتا هرچه تعداد فایل‌های یک بنگاه بیشتر باشد، احتمال پیدا شدن مشتری برای یکی از آنها بیشتر خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.