کد مطلب: ۵۶۳۵۷۳

برد آبی‌های پایتخت در ضیافت پنالتی‌ها + فیلم و عکس

برد آبی‌های پایتخت در ضیافت پنالتی‌ها + فیلم و عکس

دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال با برتری شاگردان فرهاد مجیدی در ضربات پنالتی به پایان رسید تا آبی‌پوشان راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه مساوی به پایان رسید، اما در ضربات پنالتی‌، این تیم استقلال بود که با ۴ گل در برابر ۳ گل پرسپولیس به پیروزی رسید.

پاداش یک میلیارد تومانی برای آبی‌ها

بعد از برد استقلال مقابل پرسپولیس، فرهاد مجیدی، سرمربی این تیم مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان پاداش برای شاگردان خود در نظر گرفت.

همچنین مهدی عبدیان عضو پیشین هیات مدیره استقلال نیز ۲۰۰ میلیون تومان و علی نامداری، مشاور پیشین هیات مدیره استقلال هم که سال‌ها به عنوان هوادار در کنار این تیم حضور دارد، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای پیروزی در دربی به استقلالی‌ها پرداخت می‌کند.

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دربی ۹۶ در این مورد گفت: به خاطر برد در دربی ۱۰۰ درصد به بازیکنانم پاداش ۵۰ میلیون تومانی که قول داده بودم را می‌دهم. من این پاداش را برای بازی بعدی دو برابر می‌کنم.

حریف استقلال در نیمه‌‌نهایی

استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باید به مصاف تیم گل‌گهر برود که امروز آلومینیوم را حذف کرد. هدایت تیم برنده را امیر قلعه‌نویی، آبی‌پوش سابق برعهده دارد.

و پرسپولیس

و پرسپولیس 1

و پرسپولیس2

و پرسپولیس3

منبع: تسنیم، ایسنا و اعتماد آنلاین

عکس: جماران

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    افتضاح