کد مطلب: ۶۲۸۸۳۵

پیش بینی بارندگی در مناطق شمالی استان خراسان

پیش بینی بارندگی در مناطق شمالی استان خراسان

زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان خراسان افزود: این بارشها همراه با کاهش دمای هوا، وزش باد و افزایش ابرناکی اغلب در مناطق شمالی استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارندگی از عصر یکشنبه هفته آینده در مناطق مختلف این استان آغاز شده و تا صبح سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

به نقل از ایسنا ، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان خراسان افزود: این بارشها همراه با کاهش دمای هوا، وزش باد و افزایش ابرناکی اغلب در مناطق شمالی استان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: امروز افزایش نسبی دمای هوا و جو پایدار در خراسان رضوی حاکم است و ابتدای هفته آینده سامانه بارشی در استان فعال می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به افزایش نسبی دمای هوا در این استان تا روزهای میانی هفته آینده گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز ۶ درجه افزایش دارد و روز شنبه هفته آینده به ۱۸ درجه می‌رسد.

کاهش ۱۲ درجه ای دمای مشهد

وی افزود: بیشینه دمای هوای مشهد در روز دوشنبه هفته آینده در پی بارانهای پیش‌بینی شده به ۱۲ درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.

کمینه دمای هوای دیشب مشهد سه درجه زیر صفر بود که تا یکشنبه شب هفته آینده به پنج درجه سلسیوس افزایش می یابد.

کوهسرخ با کمینه دمای هوای هشت درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۱۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آخرین اخبار هواشناسی در صفحه جامعه تجارت نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.