خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۳۰۹۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته آخر تیر ماه / صعود یا سقوط شاخص؟

پیش‌بینی بورس هفته آخر تیر ماه / صعود یا سقوط شاخص؟

در نظرسنجی این هفته تجارت‌نیوز اکثر کارشناسان بازار سرمایه روند شاخص را منفی پیش‌بینی کردند که در این بین سه تن از تحلیلگران خلاف نظر سایرین باور به مثبت بودن بازار دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ابتدای هر هفته پیش‌بینی از وضعیت شاخص بورس و آینده سهم‌ها طی هفته جاری را منتشر می‌کند که این گزارش شامل دیدگاه تحلیلی کارشناسان خبره بورس و دیدگاه معامله‌گران بازار سرمایه تحت عنوان نظرسنجی بورسی است.

در نظرسنجی این هفته تجارت‌نیوز، هفت نفر از کارشناسان خبره شرکت کردند که چهار نفر از آنها معادل ۵۷ درصد روند بازار را در هفته پیش‌رو منفی و سه نفر معادل ۴۳ درصد بازار را مثبت پیش‌بینی کردند.

همچنین هفته گذشته شاخص کل بورس تهران با رشدی پنج درصدی همراه شد و در سطح یک میلیون ۸۴۱ هزار و ۷۰۰ واحدی به کار خود خاتمه داد این درحالی بود که شاخص کل هم‌وزن تنها موفق به رشد ۰٫۵ درصدی (یک دهم رشد شاخص کل) شد.

در پیش‌بینی این هفته بورس نیز کارشناسان گروه‌های تک‌سهم‌ها و پالایشی را برترین گروه‌های صنعت عنوان کردند.

28 تیر ماه

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هوالرزاق
    با سلام
    تجارت نیوز عزیز باید کار فرهنگی هم انجام بدهی اینرا دیگر منتشر کن چاره ای نداری!
    آنان که دلشان از ضرر همنوعانشان شاد میشود یا بخیلان بالذات هستند یا مغرضین بالفطره یا امیدواریم فقط سرخوردگان بورس .کلمه عقده را هم غلط کرده هر کی بکار ببره .فقط در این وقت شب خواهش میکنم همگی با هم و به هم دعا کنیم خدا سلامتی بدهد و عاقبت همه ما را بخیر کند! چه با سود چه با ضرر. همگی حتی همانها که نام بردم که البته انشاءالله و حتما اشتباه گفته ام بگن. آمین
    حالا اگر آرامش پیدا نکردید هرچی میخواید فحش بدید تا دلتان خنک شود.

  • ناشناس

    کار من معامله گری بین مسکن طلا وبورس هست وتو این کار با اطلاعات کافی بزرگ شدم نوبت سهمهای کوچک ومتوسط هست اگه بدت میاد از نظره من تقصیر خودت نیست تجربه نداری.با عرض معذرت از اساتید

    • ناشناس

      سکه گرون تر میشه؟

  • ناشناس

    من نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر زور می‌زنند که بگند بورس میپکه ‌‌‌‌ یا حباب یاقمار. آخه به تو چه؟

  • قادری

    اینجا کلاس اموزش نیست من صد صفحه توضیح بدهم که چرا کدام سهم چگونه میشود .وشرایط کشوررا ورابطه دلار وطلا وبورس وانتخابات ابان امریکا را در بورس توضیح دهم خدا شاهده فقط خواستم با تجربه بالا اگه کسی دنبال سود بود راهنمایی کرده باشم

  • ناشناس

    منتظر شاخص سه میلیونی باشین بعد شروع میشه به افت میاد اما شاخص زیر دو نیم میلیون نخواهد اومد.

  • ناشناس

    چرا نظرمنو به اشتراک نزاشتین

  • ناشناس

    شاخص از نیمه دوم بازار بر میگرده به سمت افت سهمهای شاخص ساز وتقویت سهمهای کوچک ومتوسط .البته فلزات مستثنی هستند

  • ناشناس

    الآن دولت چون کسری بودجه دارد برای جبران به فروش ارز با قیمت بالا و همچنین بازار گرمی بورس برای فروش شرکتهای در اختیار در بورس دارد تا جبران کسری وارده بعمل آید به محض آنکه ذخیره کافی برای دخل و خرج دولت تامین شود نسبت به بورس و ارز بی خیال شده ودر جهت کاهش آن به سرعت وارد بازار شده و با مکانیزمی که در گذشته شاهد آن بودیم اقدام به عمل می کند من نه بورس دارم ونه ارز اما این قصه تکراری را بارها دیدم و شنیدم اگر ترتیب اثر دادید سودتان را برده و اگر از گوش گذراندید و ضربه خوردید این را برای آیندگان روشن کنید از ما گفتن بود حال هرچه که خودت صلاح میدانی عمل کن.

  • ناشناس

    من نظری گذاشتم که به ضررت دولت فرصت طلب بود اما شما آن را به رویت عموم نرسوندید بنا بر این دیگه نظر نمی دم .

  • ناشناس

    سلام
    بچه هاکدوم سهم هاواسه خریدخوبه؟