کد مطلب: ۷۶۲۷۸۷

پیش فروش سایپا به تعویق افتاد/ لینک ثبت نام

پیش فروش سایپا به تعویق افتاد/ لینک ثبت نام

پیش فروش محصولات سایپا به روز چهارشنبه ۳ اسفند موکول شد. پیش فروش سایپا شامل ۴ محصول پرطرفدار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ثبت‌نام پیش‌فروش کوییک و ساینا برای متقاضیان عادی و مادران به روز چهارشنبه ۳ اسفند ماه موکول شد.

در این طرح پیش‌فروش، ساینا.اس دوگانه‌سوز، کوییک‌جی‌ایکس، کوییک‌آرجی‌ایکس و کوییک.آر اتوماتیک با تاریخ تحویل آذر تا اسفند ماه 1402 عرضه شده است. متقاضیان می‌توانند تا ساعت 13 روز سه‌شنبه 2 اسفند ماه با مراجعه به سایت saipa.iranecar.com نسبت به انجام پیش‌ثبت‌نام و دریافت رمز و کد کاربری اقدام کنند.

همچنین متقاضیان عادی می‌بایست نسبت به وکالتی کردن حساب و تکمیل موجودی حداقل به‌مبلغ 110 میلیون تومان (110.000.000 تومان) تا آغاز ثبت‌نام اقدام کنند، علاوه بر این در مرحله پیش‌ثبت‌نام هیچ‌گونه برداشت وجهی توسط شرکت از حساب مذکور صورت نمی‌پذیرد و اولویت جهت ثبت درخواست متقاضیان وجود ندارد.

مشتریان حائز شرایط می‌توانند از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه (3 اسفند) با مراجعه به سایت مذکور جهت ثبت‌نام و پرداخت یک‌باره وجه تا تکمیل ظرفیت مراجعه کنند.

گفتنی است امکان پیش‌ثبت‌نام در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه مادران که از ساعت 13 روز یکشنبه 30 بهمن ماه آغاز شده است به‌مدت 3 روز ادامه دارد و این طرح به افتتاح حساب وکالتی نیاز ندارد.

پیش فروش سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ج

    سایپا روز چهارشنبه تا ۱۷دقیقه فروش طرح عادی داشت با وضعیت هنگ بعد طرح عادی حذف شد بعد چند ساعت بازکردن تا فقط کسانی که اطلاع داشتن بتونن تکمیل ظرفیت پر کنن بعد طرح جوانی جمعیت هنوز تا این ساعت یعنی ۱۹و سی دقیقه پر نشده چرا ظرفیت اونو به طرح عادی منتقل نکردن البته با اطلاع رسانی این پروسه رانت بازی با هدف تشنه نگه داشتن بازار تا کی باید ادامه داشته باشه تا آخرش این دو غول خودرو سازی و رانت بلاخره جریمه بشن از سمت قوه قضاییه

  • ناشناس

    بلاخره با تلاش فراوان تونستم ثبت نام کنم

  • ناشناس

    سلام منم تا از 9تا ساعت 3بعدازظهر تند تند میرفتم سایت اما متاسفانه نمی شد برای بابام میخواستم نمی‌دونم یک دفعه ای سایت باز شد خوشبختانه ثبت نام کردم

  • ناشناس

    میشه یه لطفی کنین دوباره ثبت نام انجام بدین

  • ناشناس

    سلام من تاریخ ۳۰ام
    واریز وجه و حساب وکالتی و تکمیل کرده بودم.
    تاریخ ۴ اسفند ساعت ۱ صبح اتفاقی سایت و چک کردم دیدم یه گزینه جدید واریز وجهه قرعه کشی اضافه شده که رفتم داخلش و وجهه و از طریق درگاه پرداخت نهایی کردم و صفحه تکمیل سفارش اومد و کد تراکنش داد و آدرس نمایندگی که برم برگه سفارش مهر و امضا شده رو تحویل بگیرم.
    ظاهرا بدون قرعه کشی بوده و بر اساس ظرفیت بوده

  • ناشناس

    آخه چرا با روان مردم بازی میکنید شاید یکی این پول با بدبختی جور کرده هی روزگار

  • ناشناس

    سلام سایت باز هست و میشه واریز وجه کرد دوستان سریعا واریز وجه کنن

  • زهرا

    سلام برای من گزینه واریزقرعه کشی نداره کسی میدونه چرا حساب وکالتی و چیزای دیگه اوکی بودن

  • عبدالهیان

    سلام قرعه کشی پیش فروش این چهار خودرو کی خواهد بود سایت سایپا نسبت به ایران خودرو خیلی ضعیف هست خریدار وقتی وارد سایت میشه گیچ میشه

  • ناشناس

    زمان قرعه کشی رو اطلاع رسانی مناسب بکنید