کد مطلب: ۱۲۶۹۳۴

کاشت ۱۲۰ هزار شاخه گل لاله برای تقدیر از مادران ایرانی

کاشت 120 هزار شاخه گل لاله برای تقدیر از مادران ایرانی

بیش از 100 هزار شاخه گل لاله در منطقه غرب تهران برای تقدیر از مادران ایرانی کاشته شد. به گزارش خبرنگار تجارت نیوز،هومن اردبیلی، ،برای چهارمین سال پیاپی ،120 هزار شاخه گل لاله در 20 رنگ مختلف را در یکی از خیابانهای منطقه غرب تهران کاشت. وی که یکی از فعالین محیط زیست است ،در

بیش از 100 هزار شاخه گل لاله در منطقه غرب تهران برای تقدیر از مادران ایرانی کاشته شد.
به گزارش خبرنگار تجارت نیوز،هومن اردبیلی، ،برای چهارمین سال پیاپی ،120 هزار شاخه گل لاله در 20 رنگ مختلف را در یکی از خیابانهای منطقه غرب تهران کاشت.
وی که یکی از فعالین محیط زیست است ،در سه سال گذشته برای گرامیداشت یاد مادرش مرحوم دکتر شهناز صابری ،اقدام به کاشت گل لاله در خیابان زرافشان شمالی ،واقع در شهرک غرب تهران میکرد.
برپایه این گزارش این فعال محیط زیست امسال نه تنها برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره مادرش بلکه برای تقدیر و ادای احترام به تمام مادران ایرانی مبادرت به کاشت بیش از 100 هزار شاخه گل لاله کرده است.لازم به ذکر است،لاله های کاشته شده از 15 فروردین ماه شکفته می شود و تا پایان ماه جاری قابل بازدید است.
گفتنی است دکتر اردبیلی در طول چند سال گذشته قدم های تاثیر گذاری نیز برای حفاظت و حمایت از محیط زیست برداشته است که نمونه اخیر آن لانه گذاری پرندگان در بوستان خوارزم واقع در منطقه شهرک غرب بود که با هزینه 30 میلیون تومان انجام شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.