به گزارش تجارت نیوز، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: زمان شارژ مرحله سوم تخصیص اعتبار کالابرگ الکترونیکی برای خانوار دهکهای چهارم تا هفتم به زودی اعلام میشود.
بنابراین فعلا پرداخت و واریز کالابرگ دهک ۴ تا ۷ منتفی است.
به گزارش تجارت نیوز، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: زمان شارژ مرحله سوم تخصیص اعتبار کالابرگ الکترونیکی برای خانوار دهکهای چهارم تا هفتم به زودی اعلام میشود.
بنابراین فعلا پرداخت و واریز کالابرگ دهک ۴ تا ۷ منتفی است.
من نمیدونم رو چه حسابی کالا برگ ومیدن والا اکثرا پولدارا دهک ۱تا ۳ شدن .۵۰۰ واریز میکنن
ما که درآمد ضعیفی داریم دهک ۴تا ۷ هستیم هنوزم چیزی واریز نشده اونم با۳۵۰
اگر پولها اضافه آمد کالا برگ بدهند مسولین فقط بفکرخودشان هستن
دهک بندی بر اساس واقعیات نیست
خودرو سمند بچه من آتیش گرفت و سوخت لاشه خودرو را فروخت هنوز عمل نشده دهک سه بودم اومدم چهار من حقوق بگیرم مسلما تعداد واکنشهای من زیاد هست برداشت بوده نه واریز که لحاظ میشه
انصاف نیست و عدالت رعایت نمیشه
سلام ،من هم مستاجر هستم هم کارگر دهک چهارم هستم ولی کسانی میشناسم که وضع مالی خوبی دارن دهک سوم هسن این چه عدالتی هست بهخدا؟!!
دهک بندی ها عادلانه نیست فامیل ما هم کالا برگ 500تومنی میگیره وهم یارانه 400تومنی وهم سهام عدالت هم میگیره وخودش هم 2تا ساختمان داره و2تاماشین، اگه واقعا این عدالته،من ریدم تواین عدالت
شما که دم از عدالت میزنید عدالتتون کجا رفته یارو ۳ تا خونه ۴ تا ماشین داره دهک ۲ ما که مستاجریم با یه پراید مدل ۸۷ دهک ۴ آخه شما عدالت سرتون میشه?
سلام دهک ۴۵۶۷هم واقعا نیازدارند
این یارانه عادلانه نیست من میشناسم خانواده ای ک خونه ماشین دوتا و درآمد خوب دارند ولی یارانه و کالا برگ پانصد تومنی میگیره اون وقت من و امثال من مستاجر، خودم سرپرست، با دوتا بچه کالا برگ سیصدو پنجاه تومنی که بهمون داده نمیشه .
ایشالا خدا از سرتون نگذره. فکر مردم بدبخت نیستین با این همه گرونی تورم
سلام چرادولت به کسای که خونه ماشین حساب بانکی دارن دهک ۱ تا ۳ میده ولی یکی مثل من نه خونه دارم نه پسنداز بانکی با سه تا بچه دهک ۶ میده این انصافه عدالتتون کجاست خدا ازتون نگذره
دقیقا درست میگید منم همینجور
اونا شانس دارن
گل گفتی یارانه اصلا عادلانه نیست من میشناسم طرف دهک دو است چون خونه و ماشین به اسم خودش نیست یارانه 400میگیره وکالا برگ 500،اون وقت امسال من که نه خونه دارم ودرروستا زندگی می کنم وشغلی هم ندارم باید دهک چهارم باشم یارانه 300بگیرم وکالا برگ هم بهم اختصاص نمی دهند بخدا دیروز رفتم نگاه کردم فکر کردم شارژ شده تا برنج بگیرم ولی نبود
تا جیب پرنشه خبری نیست از این صدقه به اسم کالا برگ نیست
مگر دهک چهار تا هفت باد میخورن که تعلق نمیگیره؟