کد مطلب: ۵۳۶۶۴۹

حریرچی:

آمار شهرهای قرمز و نارنجی رو به کاهش است

آمار شهرهای قرمز و نارنجی رو به کاهش است

معاون کل وزارت بهداشت گفت: بهتر است فعالیت‌هایی که در آن نفع اقتصادی وجود ندارد و کمکی به معیشت مردم نمی‌کند ولی در انتشار بیماری نقش مهمی دارد را انجام ندهیم و جلوی آن گرفته شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در کشور، بیان کرد: خوشبختانه الان روند بیماری در اکثر نقاط کشور نزولی شده است و شهرهای قرمز و نارنجی رو به کاهش است.

وی ادامه داد: اما با توجه به ماهیت بیماری و تغییرات رفتار مردم، قطعا وضعیت بیماری در کشور تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

حریرچی افزود: بنابراین درخواست ما از مردم این است که برای بازگشایی حداکثر مشاغل که باعث کمک به وضعیت اقتصادی است، باید رفت و آمدهای مردم تسهیل پیدا کند و بهترین راه به حداکثر رساندن رعایت پروتکل‌های بهداشتی فردی و اجتماعی است.

وی گفت: در این شرایط ما مجبوریم بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم و بنابراین فعالیت‌هایی که در آن نفع اقتصادی وجود ندارد و کمکی به معیشت مردم نمی‌کند ولی در انتشار بیماری نقش مهمی دارد را انجام ندهیم و جلوی آن گرفته شود.

معاون وزیر بهداشت افزود: باید جلوی دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه را بگیریم تا وضعیت بیماری به شکلی شود که شرایط اقتصادی بهتری برای کشور فراهم شود.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بماند

    افرین خوب گفتی ماشاالله

  • ناشناس

    ینی چی کم شده بخدا زیاد شده کل فامیلای ما کرونا گرفتن نصفشون بسترین

  • سپی

    همه دارن میمیرن چطور میگن نزولی شده اخه چرا با مردم بازی میکنن همه میدونیم که وضع همونی هست که بوده یه روز میگن زرد یه روز قرمز یه روز نارنجی مگه میشه در عرض یه هفته از قرمز به زرد تغییر کنه

  • ناشناس

    بله چون موقع انتخابات همه رنگ ها صورتی شده اخه تت چند روز پیش همه جا قرمز بود چه طور در عرض چتد روز نزولی شده

  • محمد

    اقای معاون کویر لوت هم قرمز اعلام شده بود با رنگ بندی جان مردم رو به خطر ندازید فراموش نکنید شما پزشک هستید و برای نجات جان مردم قسم خوردید اگر رنگ بندی رو سیاسی نکنیم یقینا زنگ بندی لازمه تا تمام اقلام درخواستی وزارت بهداشت زنگ بزنه

  • ناشناس

    اره دیگه یهویی از سیاه و قرمز موشکی آبی شدیم

  • ناشناس

    گدا پرور هس وگر نه اینجور با مردم بازی نمیکردن

  • ناشناس

    مطمئن باشیدتابعدانتخابات کرونابه هیچکس کاری نداره وپیک پنجم بعدانتخابات اوج میگره!اصلاکروناتنهاکسی هس که ازدولت ومجلس حساب میبره وهمکاری میکنه وگرنه هممو نو توصف مرغ وروغن خورده بود!این فقط تورم گرونی ومهارقیمتهاس که بادولت ومجلس بیگانه هستن وهیچی حسابشون نمیکنن انگارکشورنه بزرگترداره نه قانون!نه حساب وکتاب

  • ناشناس

    جالبه چه زود تغیر رنگ دادیم شدیم مثل آفتابپرست با شرایط محیط تغیر رنگ میدیم

  • ناشناس

    حقوق کمیته رو زیاد کنید ۱۹۸۰۰۰حقوقه اخه