کد مطلب: ۲۶۳۱۶۹

کاهش مصرف گاز نیروگاهی در همدان

کاهش مصرف گاز نیروگاهی در همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: بیش از ۷۵۷ میلیون و ۳۷۳ هزار مترمکعب گاز در ۳ ماهه نخست امسال در همدان مصرف شده است.

«عبدالله فیاض» اظهار کرد: بیش از ۳۰۷ میلیون و ۵۳۳‌ هزار مترمکعب گاز در مناطق شهری و ۱۰۱ میلیون و ۳۱۶ هزار مترمکعب در مناطق روستایی مصرف شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ،فیاض با بیان این‌که بیش از ۴۰۸ میلیون و ۸۵۰ هزار مترمکعب گاز در بخش خانگی مصرف شده است، تصریح کرد: در ۳ ماهه نخست امسال ۹۶ میلیون و ۴۵۰ هزار مترمکعب گاز در بخش صنعتی مصرف شده است.

فیاض از کاهش مصرف گاز در بخش نیروگاهی خبر داد و افزود: در۳ ماهه نخست امسال بیش از ۲۵۲ میلیون و ۷۲ هزار مترمکعب گاز به نیروگاه شهید مفتح همدان اختصاص داده شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲.۸ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به این‌که نیروگاه همدان ۳۳.۲۸ درصد مصرف گاز استان را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: در ۳ ماهه نخست سال گذشته ۳۲۶ میلیون و ۷۵۷ هزار مترمکعب گاز در بخش نیروگاهی استفاده شده بود که این میزان امسال با مصرف بیش از ۷۴ میلیون و ۶۸۵ هزار مترمکعب با کاهش مواجه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به مصرف گاز در ۳ کارخانه سیمان استان یادآور شد: در ۳ ماهه نخست امسال بیش از ۲۹۹ میلیون و ۶۰۴ هزار مترمکعب گاز در ۳ کارخانه سیمان استان مصرف شده است.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.