کد مطلب: ۴۹۴۸۷۵

کمک ۲۵۰هزار فرانکی سوئیس به ایران

کمک ۲۵۰هزار فرانکی سوئیس به ایران

دومین مرحله کمک مالی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به مبلغ 250 هزار فرانک سوئیس به جمعیت هلال احمر ایران برای تهیه و تأمین تجهیزات اکسیژن‌درمانی بیماران مبتلا به کووید-19 تخصیص می‌یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جمعیت هلال احمر ایران و نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: «مبلغ 250 هزار فرانک اهدایی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به یکی از برنامه‌های در حال اجرای جمعیت هلال احمر ایران برای تهیه تجهیزات خانگی اکسیژن بیماران مبتلا به کووید-19 تخصیص خواهد یافت تا امکان ادامه درمان در منزل برای این بیماران فراهم شود.»

بنا بر این گزارش این کار به طور نسبی از فشار بر بیمارستان‌ها و کارکنان بخش درمان که با موج مداوم و سنگین بستری بیماران مبتلا به کووید-19 مواجه‌ هستند، می‌کاهد. همچنین این حمایت موجب کاهش حضور بیماران در بیمارستان‌ها شده و امکان بستری بیماران جدید با شرایط وخیم را فراهم می‌کند.

باربارا ریتزولی، رئیس نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در تهران، در خصوص این کمک می‌گوید: «کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران از آغاز شیوع این بیماری در فوریه سال گذشته در خط مقدم مبارزه با کووید-19 بوده‌اند. این کمک از طرف کمیته بین‌المللی صلیب سرخ حرکتی کوچک و متواضعانه برای تقدیر و حمایت از جمعیت هلال احمر ایران است و ما امیدواریم بتواند در تلاش‌های بشردوستانه‌ای جمعیت در کمک به بیماران مفید باشد.»

منبع: شهروندآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    میشود 7 میلیارد خسته نباشن

  • بهزاد

    مملکت با درامد صد میلیارد دلاری رو ببینید به چه روزی انداختن که کمک دویست و پنجاه هزار دلاری بهش میکنن !

  • محمد

    اون فسقلي بايد كمك كنه يا شماها كه نفت زير پاتونه…

    • علیرضا

      فسقلی چیه باز دمش گرم که این کمک رو کرد چین وژاپن روسیه کمک نکردن گرچه ازاین پول چیزی به ما نمیرسه ولی شعور ومعرفتش ارزش داره

  • محمد

    یک زمانی می اومدن از ایران وام میگرفتن…..متاسفم واسه خودمون.

  • ناشناس

    برای ایران عزیزمان‌متاسفم.فقط

  • ناشناس

    همینم به دست مردم نمی رسه، فردا کشش می رن