کد مطلب: ۵۷۹۴۷۴

گزینه‌های ایده‌آل برای خرید گوشی با ۱۵ میلیون

گزینه‌های ایده‌آل برای خرید گوشی با ۱۵ میلیون

اگر شما به یک گوشی هوشمند خوب با بودجه‌ای نزدیک به ۱۵ میلیون نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید؛ چون ما بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ای را که می‌توانید با این بودجه خریداری کنید را بررسی و رتبه‌بندی کرده‌ایم.

همه نمی‌توانند یک گوشی پرچمدار مانند سامسونگ گلکسی S21 اولترا یا آیفون ۱۲ پرو را خریداری کنند، اما خبر خوب این است که بسیاری از دستگاه‌های ارزان‌قیمت در عین حال یک تجربه عالی را ارائه می‌دهند.

برخی از آن‌ها نصف قیمت یا حتی کمتر هستند بنابراین اگر شما به یک گوشی هوشمند خوب با بودجه‌ای نزدیک به ۱۵ میلیون نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید؛ چون ما بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ای را که می‌توانید با این بودجه خریداری کنید را بررسی و رتبه‌بندی کرده‌ایم.

هدف از طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند میان‌رده چیست؟

هدف از طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند میان‌رده ترکیب ویژگی‌های سطح پرچمدار با قیمت ارزان‌تر است. ممکن است یک ویژگی مانند دوربین یا کیفیت ساخت برای شما از سایر ویژگی‌ها مهم‌تر باشد و ترجیح دهید با بودجه‌ای که دارید بهترین و نزدیک‌ترین گزینه به انتظاراتتان را خریداری کنید. در این‌جا گوشی‌های هوشمند میان‌رده با ویژگی‌های عالی گزینه‌های ایده‌آل با قیمت مناسبی خواهند بود.

شرکت‌هایی مانند سامسونگ و شیائومی در طراحی و تولید گوشی‌هایی با ویژگی‌های عالی و قیمت مناسب شناخته شده‌اند و اکثر کاربران ترجیح می‌دهند با هزینه‌ای معقول، امکانات بی‌نظیر دریافت کنند؛ که این موضوع با خرید از این دو برند امکان‌پذیر است. البته شرکت اپل نیز با ارائه یک مدل ارزان قیمت در لیست خرید گوشی با ۱۵ میلیون تومان برای خود جایگاهی انتخاب کرده است.

شیائومی Mi 11 Lite 5G

تلفن همراه شیائومی Mi 11 Lite 5G با صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی لمسی با رزولوشن ۱۰۸۰x2400 پیکسل عرضه شد. برای این گوشی شرکت شیائومی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. باتری ۴۲۵۰ میلی‌امپر ساعتی دارد و از شارژ سریع اختصاصی پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های سه‌گانه‌ای که در پشت بدنه قرار گرفته است شامل یک دوربین ۶۴ مگاپیکسل، یک دوربین ۸ مگاپیکسل و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی می‌شود و عکس‌های سلفی به عهده یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است. گزینه‌های اتصال شامل Wi-Fi ، GPS، بلوتوث v5.20 ، NFC و USB Type-C است و سنسورهای موجود در گوشی تنها شامل حسگر اثر انگشت می‌شود.

IMG 20210912 100911

گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند و در رنگ‌بندی زرد مرکبات، سبز نعنایی و مشکی ترافل در بازار موجود است. قیمت گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G نزدیک به یازده تا دوازده میلیون است که برحسب رنگ‌بندی قیمت آن متفاوت است.

سامسونگ Galaxy A52

گلکسی A52در کنار گلکسی A72 با صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی فول اچ‌دی+ سوپر امولد و نرخ تازه‌سازی سریع ۹۰ هرتز عرضه شد. ساختار آن عمدتا پلاستیکی است و استاندارد IP67 دارد تا از ورود آب و گرد و غبار جلوگیری ‌کند. این تلفن هوشمند دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع با توان ۲۵ وات را دارد، اما یک شارژر ۱۵ واتی در جعبه قرار گرفته است.

گلکسی A52دارای یک دوربین چهارگانه در پشت است که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی است. عملکرد دوربین در نور روز قابل قبول است اما دوربین زاویه باز به اندازه دوربین اصلی جزئیات را ضبط نمی‌کند. نمای نزدیک را خوب عکاسی می‌کند و قابلیت کلیک روی چند پرتره را دارد. عکس‌های سلفی گرفته شده با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی کیفیت خوبی دارند و دوربین در اکثر شرایط نوری عملکرد خوبی دارد.

گلکسی A52 مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 720 است که یک پردازنده مناسب است و می‌تواند عملکرد خوبی را همراه با ۶ گیگابایت رم ارائه دهد؛ البته در مقایسه با برخی از رقبای مستقیم گلکسی A52، این چیپست قدرت کافی ندارد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی عمر خوبی دارد و حدود یک روز و نیم کار می‌کند؛ زمان شارژ نیز زیاد طولانی نیست و در عرض یک ساعت و نیم شارژ می‌شود. هزینه‌ای که بابت خرید گوشی سامسونگ گلکسی A52 باید پرداخت کنید، مبلغی حدود دوازده میلیون و ششصد تا سیزده میلیون است که برحسب میزان حافظه داخلی که دارند، قیمت آن تغییر می‌کند.

سامسونگ Galaxy A72

سامسونگ گلکسی A72 طراحی جدیدی مشابه طراحی گلکسی A52 دارد. صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی Super AMOLED به همراه رزولوشن full-HD+ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز دارد و از پخش HDR پشتیبانی می‌کند. سامسونگ گلکسی A72 دارای سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش است، اما به نظر کمی کند عمل می‌کند.

اسنپ دراگون ۷۲۰G SoC در مقایسه با رقیب‌هایی که با این قیمت عرضه می‌شوند بسیار ضعیف به نظر می‌آید اما همچنان به اندازه‌ای که بتواند اندروید ۱۱ را اداره کند قوی است. این گوشی برای گیمینگ نیز تا حدی مناسب است و بازی‌هایی مانند Genshin Impact که فریم‌های بسیاری دارد را فقط با لکنت خفیفی اجرا می‌کند.

IMG 20210912 100941

سامسونگ گلکسی A72 دارای دوربین مشابه گلکسی A52 است؛ با این تفاوت که دوربین عمق در این گوشی با یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی مفیدتر جایگزین شده است. عکس‌های گرفته شده توسط دوربین اصلی در شرایط نوری خوب عموماً بالاتر از حد متوسط ​​بودند و دوربین تله، عکس‌های کاملاً متوسطی ​​را ثبت می‌کنند. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A72 حدود دوازده میلیون و دویست هزار تومان الی سیزده میلیون و پانصد هزار تومان است و برحسب میزان حافظه‌ای که دارند، قیمت آن‌ها تغییر می‌کند.

اپل iPhone SE (۲۰۲۰)

این گوشی از بیرون تقریباً شبیه به آیفون ۸ است و صفحه نمایش کوچک آن ۴٫۷ اینچ است و از پردازنده مدرن A13 Bionic استفاده می‌کند که بسیار قدرتمند است؛ اما تنها یک دوربین عقب دارد. جاذبه اصلی این گوشی برای بسیاری از مردم iOS خواهد بود که نرم و روان است و تا چندین سال به‌روزرسانی می‌شود.

یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت بدنه‌ی آن قرار گرفته و در طول روز عکس و فیلم‌های عالی می‌گیرد، اما عملکرد آن در نور کم ناامیدکننده است. ویژگی‌های قابل توجه در آیفون SE شامل شارژ بی‌سیم و درجه مقاومت IP67 در برابر آب است؛ بنابراین خیالتان از بابت افتادن این گوشی کوچک و سبک در آب و سالم ماندن راحت باشد.

تعداد زیادی مدل اندرویدی با قیمت مشابه وجود دارد که ما سه مورد از آن‌ها را در بالا به شما پیشنهاد کردیم، که مشخصات اصلی بسیار رقابتی‌تری را ارائه می‌دهند؛ اما اگر از آن دسته کاربرانی هستید که تحت هر شرایطی حتی با بودجه‌ی کم آیفون را انتخاب می‌کنید، آیفون SE حتما گزینه‌ی مناسبی است.

در این مقاله ما چهار مدل از دو برند پرفروش را معرفی کردیم اما شما می‌توانید برای بررسی قیمت گوشی و خرید آن از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.