کد مطلب: ۶۳۹۶۴۵

آخرین جزئیات وضعیت جاده‌های کشور/ کدام محورها بارانی است؟

آخرین جزئیات وضعیت جاده‌های کشور/ کدام محورها بارانی است؟

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آخرین وضعیت راه‌های شمالی کشور نشان می‌دهد که ترافیک در محورهای چالوس و هراز مسیر (جنوب به شمال ) سنگین است و در برخی از استان‌ها نیز شاهد بارش برف و باران هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از ایرنا ، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده های پل زنگوله، سیاه بیشه و ولی آباد و در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده‌های زیار و آب اسک سنگین است.

تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

همچنین محورهای چالوس ، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

براساس آخرین وضعیت جوی ؛ برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین،گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی دارای بارش باران و برف است.

همچنین برخی از محورهای استان‌های مازندران و گیلان دارای بارش باران است.

به نقل از ایسنا مهدی مخبر، معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور، اظهار کرد: از صبح امروز ترافیک سنگینی در محورهای شمالی به‌ویژه محور هراز و چالوس به وجود آمد. پلیس‌ راه مانند روزهای گذشته با ایجاد محدودیت‌هایی سعی در کنترل و تخلیه بار ترافیکی در نقاط پرتردد این محورها داشت.

دقایقی پیش مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که محور چالوس و آزادراه تهران - شمال که به علت بارش برف مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

اما همزمان با این اطلاعیه و بر اساس دیگر گزارش این مرکز، محور هراز در مسیر رفت و برگشت به علت بارش برف و تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.