کد مطلب: ۴۲۴۴۹۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فردا آخرین زمان ثبت درخواست یارانه معیشتی / سامانه یارانه معیشتی بسته می‌شود

فردا آخرین زمان ثبت درخواست یارانه معیشتی / سامانه یارانه معیشتی بسته می‌شود

متقاضیان دریافت یارانه معیشتی که دو مرحله اول این یارانه را دریافت نکرده‌اند، تنها تا فردا فرصت نام‌نویسی دارند و این زمان تمدید نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فرصت نام‌نویسی برای دریافت یارانه معیشت که با اعلام حسین میرزایی، سخنگو ستاد شناسایی مشمولان دریافت یارانه معیشی تا 30 دی ماه تمدید شد، فردا به پایان می‌رسد.

دور دوم ثبت نام‌ها از با واریز شدن دومین مرحله یارانه معیشتی در روز 10 دی ماه آغاز شد و قرار بود در روز 24 دی ماه به پایان برسد اما حسین میرزایی این زمان را تا پایان دی ماه تمدید کرد.

بنا به گفته وی: فردا آخرین مهلت ثبت‌نام درخواست بازبینی مجدد برای افرادی است که یارانه‌بگیر نیستند اما متقاضی یارانه حمایت معیشتی هستند. طبق اعلام قبلی زمان اشاره‌ شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.(تسنیم)

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت این بسته اقدام کنند.

همچنین در روز 25 دی ماه سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی درباره درخواست بازبینی مجدد توضیحات بیشتری داد و گفت: به عنوان مثال ممکن است فردی به نیابت از شخص دیگری کار مالی انجام دهد. اگر وی تصور می‌کند تا شش ماه آینده می‌تواند حساب تجاری و شخصی‌اش را منفک و مشمول دریافت بسته معیشتی شود، می‌تواند درخواست بازبینی بدهد. این درخواست بازبینی شش ماه آتی بررسی می‌شود و اگر فرد مشمول شود، بسته به وی تعلق خواهد گرفت.

بنابراین این افراد تا پایان تیر ماه سال ۹۹ باید حساب‌های شخصی خود را از حساب مالی محل کار یا افراد دیگر جدا کنند تا مشمول دریافت یارانه معیشتی شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سید عباس

    مارا مسخره کردید خدا ازشما نکزره مردم ازار

  • سید عباس

    مسخره

  • ناشناس

    بنده الان بیست سال یک مشکل دارم مشکل بنده با پول حل میشه ولی‌خودم که ندارم وبه هرارگان‌مراجعه میکنم میگویند به ما ربطی ندارد خودم مستاجر هستم درآمدم فقط یک تاکسی مدل هشادپنج ماهیانه یک میلیون تومان هم‌نمیشه چرا به من معیشتی نمیدن شما قضاوت کنید

  • ناشناس

    من دستفروش روزی برا چند نفرکارت میکشم برجی یک میلیون درامد ندارم خونه هم ندارم جزیک پراید چیزی ندارم چه جوری حساب کردین درامدم شده ماهی هفت ملیون اعتراض بزنیم یارانه قطع میشه خداازتون نگذره

  • ناشناس

    سلام من الان یارانه معیشتی نمیگیرم بعلت گردش حساب الان من ثبت‌نام کنم یا بعد شش ماه ثبت‌نام میکنیم.

  • ناشناس

    باسلام من الان سه ساله بیمه ندارم بدهکار 4 تا بانک در الیگودرز میباشم واز ناچاری با پول دیگران میانگین حساب ایجاد کردم به اسم خودم و همسرم جهت پول رهن منزل و خرید پراید 83 که شما اینها رو سرمایه و درآمد حساب کرده ایدمن از بی پولی دندانهای عفونی ام رو نمیتوانم حتی بکشم من میتونم از بانکهای عامل مستندات وامهای دریافتی رو ارایه دهم به عالم وآدم بدکارم حال یک سوال اگر شما با کت و شلوار برادرتون واتومبیل دیگری کسی ببینه باید شما رو سرمایه دار حساب کنند لطفا باز بینی شود که چقدر به بانکای مختلف بدکارم ومستاجر نیز هستم …….

  • ناشناس

    سلام من همسرم بازاری هست مغازه روکرایه کردیم وگردش حساب هم داره امااینقدسودش بااین مشکلات اقتصادی کمه که نمی رسیم قصدامون روبدیم کرایه نشین هم هستیم ماشین هم نداریم اخه چطورتفکیک حساب کنیم ماهمش داریم چک پاس میکنیم تازه کلی چکای برگشتی هم داریم اخه خریدهمسرم فقط باچک هستش ممنون میشم بگیدچکارکنیم

  • ناشناس

    دولت در این مورد حقوق زیادی راضایع کرد

  • ناشناس

    سلام این بازی که دراوردین چیه بسته کسی ماشین پرشیاداشته باشه نمیتونه بگیره این انصاف کیه

  • سجاد

    با سلام من یک کامیون کمپرس با کلی قرض دارم در ضمن۱۱ ساله که مستاجرهستم چون که مصالح ساختمانی بار میزنم گردش حسابم زیاده ولی پولی که میاد به حسابم همش که کرایه نیست من دومیلیون که کارت می کشم برای آجر۱۵۰هزارش کرایه است بقیه اش پول آجری که خریده ام تازه اون کرایه ای هم که می مونه
    نفسش خرج ماشینم میشه حالا به خاطر گردش حسابم یارانه ممعیشتی نمی گیرم این چه عدالتی است