کد مطلب: ۱۶۳۷۸۷

آغاز اصلاحات مالیاتی در فرانسه

آغاز اصلاحات مالیاتی در فرانسه

رئیس‌جمهور فرانسه در بودجه سال ۲۰۱۸ میلادی این کشور یک‌سری اصلاحات مالیاتی را با هدف کاهش یا حذف اخذ مالیات از برخی بنگاه‌های اقتصادی پیش‌بینی کرده است.

امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه در حال عمل کردن به وعده‌های انتخاباتی خود به منظور رونق بیشتر فضای کسب‌وکار اقتصادی در این کشور است.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از رویترز، دولت مکرون بودجه فرانسه را تا پایان ماه سپتامبر با ارائه اصلاحات مالیاتی قابل توجه تقدیم مجلس این کشور کرده است. اصلاحات مالیاتی که در بودجه سال ۲۰۱۸ میلادی فرانسه دیده می‌شود حاکی از کاهش یا حذف مالیات شماری از بنگاه‌های اقتصادی است.

ضمن اینکه مکرون صراحتا اعلام کرده که سیستم بیمه بیکاری را از طریق گسترش آن به بیمه خوداشتغالی و کارگران بخش کشاورزی اصلاح می‌کند که این افراد هم از مزایای آن بهره‌مند شوند و یک‌سری برنامه‌های آموزشی هم ارائه خواهد کرد.

اجرای این اصلاحات هزینه سنگینی را برای مکرون به همراه خواهد داشت و رئیس‌جمهور فرانسه قصد دارد این هزینه را از طریق کاهش هزینه برنامه‌های دولتی پرداخت کند.

بودجه جدید فرانسه با رویکرد کاهش کسری این کشور به کمتر از ۳ درصد تولید ناخالص داخلی و همگام با قوانین کسری بودجه اتحادیه اروپا تدوین شده است.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.