کد مطلب: ۴۵۴۳۵۴

آمار جدید مبتلایان به کرونا در کشور ۹۹/۳/۱۵

آمار جدید مبتلایان به کرونا در کشور ۹۹/۳/۱۵

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۵۷۴ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعته گذشته خبر داد و گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دکتر جهانپور در این باره گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی اضافه کرد که از بین مبتلایان جدید، ۴۹۴ مورد بستری و ۱۰۸۰ مورد از افراد معادل ۸۶ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

به گفته جهانپور، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار قربانیان نیز با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۸۰۷۱ نفر رسید.

جهانپور همچنین گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۲۵۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی این را هم گفت که تاکنون یک میلیون و ۱۹ هزار و ۳۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور با اعلام اینکه وضعیت خوزستان همچنان قرمز است، گفت: استان‌های هرمزگان، کردستان و کرمانشاه در وضعیت هشدار جدی قرار دارند.

منبع: ا یسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد حسین کمری

    خیلی خوب است خبر میدن به مردم

  • ناشناس

    سلام به هموطن ها
    لطفا بهداشت و فاصله اجتماعی رو رعایت کنید دست دادن روبوسی مجالس عروسی و تولد رو جدی بگیرین رعایت کنید تا در سلامتی کامل به سر ببریم
    یه عده هست که اصلا خیلی بی توجه هستن و سرسری میگرن لطفا به اونا هم هشدار دهیم بگیم که دروغ نیست واقعا کووید ۱۹ هست هنوز ازبین نرفته جدی بگیریم
    ممنون هموطن ممنون وزارت بهداشت