خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۷۷۷۳

ابتکار یک اپلیکیشن پرداخت برای حفظ سلامت و امنیت هموطنان

ابتکار یک اپلیکیشن پرداخت برای حفظ سلامت و امنیت هموطنان

کاهش دغدغه و افزایش امنیت و سلامت هموطنان با فراهم کردن امکان استعلام رایگان و پرداخت الکترونیک و غیرحضوری قبوض خدماتی، خلافی خودرو و موتورسیکلت، عوارض آزادراهی، طرح ترافیک (تهران) و … در صدر دغدغه‏‌های این روزهای اپلیکیشن ست است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روزهای شلوغ و پر دغدغه پایانی سال، تلاش برای دریافت خدمات پرداختی خاص، به خودی خود به یکی از نگرانی‏‌های رایج هموطنان بدل می‏‌شود. خدماتی که عدم اقدام به موقع نسبت به آنها می‌‏تواند پیامدهای متعددی مثل تحمیل جریمه دیرکرد، توقیف وسیله نقلیه یا توقف دریافت خدماتی ضروری را به همراه داشته باشد. این‌روزها، نهادها و مجموعه‏‌های مختلفی در تلاش جهت ایفای سهم خود برای درامان ماندن هرچه بیشتر هموطنان از آسیب‏های احتمالی هستند و به فراخور توان و حوزه خود، امکانات و تسهیلاتی را برای هموطنان فراهم می‏‌کنند.

از کادر درمان و پزشکی تا کلیه دست‏اندرکاران حوزه‏‌های شهری و مجموعه‏‌های خدماتی و البته صنعت بانکداری و پرداخت. در سراسرجهان و ایران، یکی از هشدارهای سازمان بهداشت جهانی معطوف به استفاده مردم از شیوه‌های پرداخت الکترونیک برای امور مالی روزمره است و در کشور ایران نیز به‌علت حواشی این روزها، استفاده از اپلیکیشن‏‌های پرداخت و استفاده از خدمات آنلاین برای امور مالی، امن‌ترین گزینه به‌منظور جلوگیری از رفت‌وآمدهای غیرضروری به مکان‌های آلوده و عدم استفاده از پول نقد است.

در این میان، اپلیکیشن‏‌های مختلفی برای انواع خدمات پرداختی از مدت‌‏ها قبل در اختیار هموطنان گرامی قرار گرفته است که می‏‌توانند ضمن مراجعه به آنها، تا حدود زیادی از مراجعه حضوری به اماکن و سازمان‏‌ها پرهیز کنند. در این بین، اپلیکیشن سِت ، محصولی از شرکت سیمرغ تجارت (وابسته به بانک تجارت)، در همراهی با این جریان و به منظور تلاش برای ایجاد امنیت خاطر هموطنان گرامی، امکان پرداخت غیرحضوری و مبتنی بر تلفن همراه را در قالب ارائه خدماتی ویژه و به شرح زیر برای کلیه هموطنان گرامی فراهم کرده است:

  • استعلام رایگان بدهی و پرداخت خلافی خودرو و موتورسیکلت
  • استعلام رایگان بدهی و پرداخت قبوض خدماتی (آب، برق، تلفن، گاز، همراه اول)
  • استعلام رایگان و پرداخت بدهی طرح ترافیک تهران
  • استعلام رایگان و پرداخت بدهی عوارض آزادراهی
  • خرید بسته اینترنت و شارژ تلفن همراه و نظایر آن

به این ترتیب هموطنان گرامی به میزان زیادی از مراجعه حضوری به نهادهای ذیربط و یا نصب همزمان چندین اپلیکیشن مختلف بی‏ نیاز می‏‌شوند. ضمن آن که سرویس خبرخوان این برنامه عملاً گیشه کیوسک‌‏های مطبوعاتی را نزد کاربران آورده و صفحه اول بیش از 30 روزنامه کشور را در اختیارشان قرار می‌‏دهد.

کاربران اپلیکیشن سِت تنها با در اختیار داشتن یک کارت بانکی و رمز پویا می‌توانند بصورت مستقیم و یا با افزایش اعتبار کیف پول خود، به‌سادگی از امکانات متنوع این نرم‌افزار استفاده کنند.

از سوی دیگر، اپلیکیشن سِت به منظور تشویق هرچه بیشتر افراد به کاهش ترددهای غیرضروری و افزایش ایمنی و سلامت هموطنان، علاوه بر تکمیل سبد خدمات پرداخت موبایلی خود برای کاربران، جشنواره و جوایزی جذاب هم برای بازه زمانی یک ماه پیش رو تدارک دیده است و به این ترتیب کاربران با نصب سِت به‌راحتی و بدون خروج از منزل می‌توانند ضمن استفاده از سرویس‏‌های یاد شده، شانس خود را برای شرکت در جشنواره نوروزی این اپلیکیشن و دریافت عیدی/ هدیه از این مجموعه نیز امتحان کنند.

در این جشنواره نوروزی که با عنوان «توست دارم» برگزار می‏‌شود، به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ یک گوشی گلکسی نوت ۱۰ و معادل مبلغ ۱۳۹۹ تراکنش (تا سقف ۱۰۰ هزارتومان) به 1+1399 کاربر منتخب این اپلیکیشن هدیه داده خواهد شد.

هموطنان گرامی می‌‏توانند با نصب این اپلیکیشن از آدرس bit.ly/application-set و یا جستجوی ست در بازار اپلیکیشن‌‏های اندرویدی نظیر کافه‏ بازار یا گوگل ‏پلی و با انجام حداقل یک تراکنش پرداخت تا ۲۲ فروردین ۱۳۹۹، ضمن استفاده از خدمات پرداخت موبایلی اپلیکیشن سِت، در قرعه‏ کشی جشنواره نوروزی اپلیکیشن ست شرکت کنند. همچنین این امکان برای کاربران وجود دارد تا با افزایش تعداد تراکنش، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه ‏کشی افزایش دهند.

جزئیات این جشنواره در صفحه جشنواره نوروزی ست به آدرس bit.ly/set-norouz نیز قابل مشاهده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.