خبر مهم:

کد مطلب: ۱۲۸۵۷۹

اتوبوس شناخت بیماری ایدز راه اندازی شد

اتوبوس شناخت بیماری ایدز راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی با اشاره به فعالیت‌های سازمان خدمات اجتماعی در سال گذشته،برنامه‌ریزی و هزینه کرد بر اساس انجام فعالیت‌های مؤثر و ماندگار برای این سازمان را در سال جدید به‌عنوان یکی از اهداف مهم برشمرد. به گزارش تجارت نیوز،رضا قدیمی مدیر عامل این سازمان از راه‌اندازی و تجهیز اتوبوس ایدز در سال جدید خبر

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی با اشاره به فعالیت‌های سازمان خدمات اجتماعی در سال گذشته،برنامه‌ریزی و هزینه کرد بر اساس انجام فعالیت‌های مؤثر و ماندگار برای این سازمان را در سال جدید به‌عنوان یکی از اهداف مهم برشمرد.
به گزارش تجارت نیوز،رضا قدیمی مدیر عامل این سازمان از راه‌اندازی و تجهیز اتوبوس ایدز در سال جدید خبر داد و این موضوع را یکی از اهداف اصلی در حوزه معاونت حمایت‌های اجتماعی برشمرد و عنوان کرد :با توجه به اهمیت موضوع ایدز و شناخت نسبی اما همراه با ترس نسبت به این موضوع در بین جامعه، راه‌اندازی این سیستم می‌تواند کمک شایانی به شناخت بهتر و دقیق‌تر و آگاهی بیشتر شهروندان داشته باشد.
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی با اشاره به موفقیت‌های کسب‌شده در خصوص کودکان محروم از آموزش‌های اجتماعی، نگاه ویژه به مراکز پرتو و توسعه این مراکز را در حوزه خدمات‌رسانی و مکانی در سطح مناطق دارای مراکز را یکی از مهم‌ترین اقدامات این معاونت در سال جدید اعلام کرد و عنوان نمود تلاش برای ارتقاء و پیشرفت این کودکان یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی سازمان است.
قدیمی استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌ها را در این حوزه بسیار حائز اهمیت برشمرد و تلاش همه معاونت‌ها برای جلب حمایت و مشارکت این گروه‌ها را در جهت رسیدن به اهداف سازمانی خواستار شد.
بررسی و پیگیری برای راه‌اندازی مهدکودک شبانه‌روزی و اقدام ویژه در حوزه مدد سراها نیز از دیگر پروژه‌های تعریف‌شده برای معاونت حمایت‌های اجتماعی در سال ۱۳۹۶ است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.