کد مطلب: ۱۲۸۴۵۸

اجرای مطلوب طرح نگهداشت شهر، اولویت منطقه ۴ در سال جاری

اجرای مطلوب طرح نگهداشت شهر، اولویت منطقه 4 در سال جاری

شهردار منطقه 4 تهران گفت: با آغاز سال 1396 طرح فوریتی نگهداشت شهر با محوریت رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر، پیاده روها، سدمعبر، تفکیک پسماند و نگهداشت تجهیزات و المان شهری اجرا می شود. به گزارش تجارت نیوز،مهندس سید امیر عباس بهاری در جلسه شورای معاونان که با هدف تشریح فعالیت های سال 1396 برگزار

شهردار منطقه 4 تهران گفت: با آغاز سال 1396 طرح فوریتی نگهداشت شهر با محوریت رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر، پیاده روها، سدمعبر، تفکیک پسماند و نگهداشت تجهیزات و المان شهری اجرا می شود.
به گزارش تجارت نیوز،مهندس سید امیر عباس بهاری در جلسه شورای معاونان که با هدف تشریح فعالیت های سال 1396 برگزار شد با اعلام این خبر گفت: در راستاي سياستهاي کلان شهرداري تهران مبني بر بازگرداندن حيات شهري، کاهش هزینه های جاری و ارتقاء سطح کيفيت زندگي شهروندان ، طرح نگهداشت شهري در سطح محدوده ي منطقه 4 با بسيج تمامي حوزه ها در دستور کار قرار گرفت.
بهاری با اشاره به اقدامات بیش از یک دهه مدیریت شهری در کلانشهر تهران گفت: با توجه به اقدامات ماندگار مدیریت شهری تهران در موضوعات حمل و نقل، تفریحی، گردشگری و همچنین خدماتی در تهران، لزوم رسیدگی ویژه و حفظ این اقدامات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
شهردار منطقه 4 با تاکید بر کنترل وضعيت سد معبر در نواحي 9 گانه گفت: در طرح نگهداشت شهر که از اردیبهشت ماه در سطح محلات اجرایی می شود رسیدگی به سد معبر اصناف و وضعيت دستفروشان از موضوعات قابل اهمیت خواهد بود.
وی رسیدگی به وضعیت ساخت و سازها را از دیگر اولویت های طرح نگداشت عنوان کرد و گفت: در سال جاری توجه بیشتری به ساخت و سازها خواهد شد و با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد جدی خواهد شد.
بهاری با اشاره به افزایش میزان بارندگی ها در بهار امسال گفت: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و تسریع در عبور و مرور در سطح معابر، لايروبي انهار و مسيل های سطح منطقه در اولویت قرار دارد.
شهردار منطقه 4 افزود: با توجه به اتمام پروژه باغ پرندگان تهران، این پروژه به همراه تعدادی از پروژه های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و ورزشی و خدماتی در اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری می رسد.
وی خاطر نشان کرد: حذف زوائد فیزیکی ،روان سازی ترافیک محلات، مناسب سازی بوستان ها و جنگل کاریها، بهسازی و ترمیم المان های شهری و وسایل ورزشی از دیگر موضوعات طرح فوریتی نگهداشت شهر در سال جاری خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این آقا سال 85 منو انداخت تو یه چاهی که هنوز بعد 14 سال نتونستم بیرون بیام