کد مطلب: ۷۹۲۱۷۵

شفاف سازی مدیریت فناوری در خصوص حذف برخی سفارش‌ها

شفاف سازی مدیریت فناوری در خصوص حذف برخی سفارش‌ها

به گفته مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس دومین اختلال ایجاد شده در سامانه معاملات فرابورس به‌زودی رفع می‌شود. وی درباره حذف برخی سفارش‌های معاملاتی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران از رفع اختلال در سامانه معاملات بورس خبر داد.
روح‌الله دهقان گفت: احتمالا اختلال ثانویه تا یک ربع الی نیم ساعت دیگر و شاید زودتر رفع شده و معاملات از سر گرفته شود. ساعت دقیق آغاز معاملات از طریق ناظر فرابورس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

روح‌الله دهقان مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، گفت: اختلال در سامانه معاملات فرابورس که مجددا پس از رفع اولیه آن در ساعت ۱۱ ایجاد شده بود، به‌زودی رفع شده و معاملات فرابورس امروز انجام خواهد شد.

دهقان در پایان خاطرنشان کرد: ساعت دقیق آغاز معاملات از طریق ناظر فرابورس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شفاف‌سازی مدیریت فناوری در خصوص حذف سفارش‌ها

توضیحات روح‌الله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس درباره شائبه حذف برخی سفارش‌های معاملاتی در بازار فرابورس اعلام کرد: زمانیکه سیستم معاملاتی دچار مشکل فنی به واسطه برخی داده‌ها می‌شود اولین بحث ریکاوری سریع سیستم است.

در حال حاضر مدیریت فناوری در تلاش است که معاملات همه نمادها باز و قابل انجام باشد اما بعضا در این فرایند ناچارا برخی از داده‌هایی که برای سیستم مشکل ایجاد می‌کند، حذف می‌شوند که بخش عمده این داده‌ها در حوزه سفارش‌ها است.

در حال حاضر فرایند بازگشت سیستم به صورت پایدار در حال انجام است و سفارش‌هایی که انجام این فرایند را دچار مشکل می‌کنند به صورت خودکار از سیستم حذف می‌شوند.

برخلاف شایعات غیر کارشناسی مطرح شده در فضای مجازی، این حذف داده‌ها با دخالت فردی در نماد یا قیمت مشخصی وجود ندارد، کل این فرآیند خودکار بوده و سیستم داده‌هایی که مشکل دارند و یا مسیر بازگشت پایدار سامانه معاملات را دچار مشکل می‌کنند، حذف می‌کند.

منبع: سنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.