به گزارش تجارت نیوز، ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۴اعلام کرد: ساعاتی قبل پهپادهای هجومی نیروی زمینی ارتش، مقر نیروهای متجاوز آمریکایی را در اربیل عراق مورد حمله قرار داد.
ارتش تاکید کرد: در این حمله خسارات قابل توجهی به اهداف مورد نظر وارد شد.
منبع: ایرنا