کد مطلب: ۵۰۹۸۳۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین صورتحساب سهام عدالت / ارزش سهام عدالت کمتر از ۵۰۰ دلار!

آخرین صورتحساب سهام عدالت / ارزش سهام عدالت کمتر از ۵۰۰ دلار!

در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سهام عدالت به دلیل روند صعودی نمادهای شاخص‌ساز حدود ۱۵۰ هزار تومان رشد کرد. اما در ماه‌های قبل سبد سهام عدالت چنان کاهش قیمتی را تجربه کرده که ارز کنونی این سبد و ۷۰۰ هزار تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سهام عدالت رشد کرد و به ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید و این رشد در حالیست که ارزش سهام عدالت در جریان ریزش‌های اخیر بازار سهام تا ۹/۵ میلیون تومان نیز ریزش کرده بود.

رشد نمادهای شاخص‌ساز از جمله نمادهای فولاد، فملی، وتجارت، وبصادر، پالایشی‌ها و … بر رشد ارزش سهام عدالت تاثیر زیادی داشت و پیش‌بینی می‌شود با روند صعودی نمادهای شاخص‌ساز در روزهای آینده ارزش سهام عدالت نیز رشد کند.

ارزش سهام عدالت با اعمال افزایش سرمایه نمادهای شپنا، شتران، فارس، فملی، فولاژ و فخوز ارزش سهام عدالت محاسبه می‌شود و اگر این افزایش سرمایه‌ها محاسبه نشود ارزش سهام عدالت حدود ۹ میلیون تومان خواهد بود. پیگیری‌ها نشان می‌دهد اگر چه این افزایش سرمایه‌ها باید در نظر گرفته شود، اما هنوز انجام نشده است.

ارزش کنونی سهام عدالت در حالی است که ارزش سهام عدالت حدود ۴ هفته قبل حدود ۱۴/۲ میلیون تومان بود اما در حال حاضر ارزش سهام عدالت از یک سکه تمام نیز کمتر است.

عدالت 6 بهمن

با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۶ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و ۳۰ درصد آن به ۳ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان رسید.

طبق زمان‌بندی اعلامی دولت قرار است ۳۰ درصد سوم سهام عدالت در روز ۲۲ بهمن آزادسازی می‌شود. همچنین سود عملکرد شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت در سال ۹۸ هنوز واریز نشده و برای انجام این واریزی همه‌ سهامداران باید در سامانه سجام ثبت‌نام و احراز هویت شوند.

آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام.
    به پول نیاز داریم. اگه ممکنه فروش سهام رو تسهیل کنید.

  • سامان

    سلامم حدود شش ماهه سهام عدالتو برای فروش تو کارگزاری مفید ثبت کردم فقط ۲۴۰هزار برام واریز کردن توروخدا بقیش هم واریز کنید ممنونم پیگیری کنید

  • تومرایاری کن خدا

    سلام سنگ بودم اب میشدازالتماسهای ماسرپول سهام عدالت بابابخدانیازداریم همه جوره بقران گرفتاریم سهاممون روبفروشیدوپولشوواریزکنیدعقط خداخبرداره چی میکشیم ماوبچه هامون

  • ناشناس

    خجالت بکشین دیگه ملت دیگه کاسه گدایی گرفتن دستشون

  • Mehrdad

    تجارت نیوز لطفا پیگیر فروش سهام عدالت باش
    این چند ماهه که هیچ مبلغی را واریز نکردند

  • ناشناس

    نمیزارن لااقل حذف کنیم سفارشو این چه سهامیه که هیچیش دسته ما نیست یک هفته قبل ازاد شدن سی درصد دوم خوده کارگزاری ملی سی درصد دوم و گزاشت برای فروش با اجازه ی کی دست میکنن تو مال مردم
    الانم که میخوام لغوش کنم نمیشه خطا در لغو میزنه یا پولمونو بدین یا بزارین لغوش کنین سهامامون برگرده

  • سیانور

    چرا اینقدر له بازی در میارین پولمون بدین گرفتاریم

  • ناشناس

    دولت سهام رابه صفرمیرساندوبعدازادمیکندوکلاه گشادی سرمی گذارد مانند بسته حمایتی صد تومانی ووام کرونا

  • رقیه

    شما رو قسم به خدا من ۳۰ در اولم رو فروختم از بانک صادرات درست ولی دوم هم به بانک فروختم ولی از پول خبری نیست تو رو خدا واریز کنید شب عید هست دل بچه های بی پدر را شاد کنید آخه چشمون را به سهام دوختیم شاید پولی به دستان بیاد تا برای بچه ها چیزی بخرم به ما فقر ها کمک کنید تورو خدا به خاطر خدا چی بگم آخه دستم از هر جا کوتاه هست ی زن بی سرپرست چی خواهد بکند به خاطر خدا کمک کنید

  • کامبیز

    باسلام، این همه زار و التماس و آه و ناله و زاری واسه ده شاهی برای یک سرپرست خانوار ایرانی مایه خجالت و شرمساریه . بااین کار در سال 2021 شخصیت و انسانیت خود را به فنا دادید. از خواب زمستانی بیدار شوید.پول مثل زباله کف خیابون ها ریخته فقط سلامت فکر و تلاش و هنر میخواد. پس نتیجه میگیریم افرادی که در برابرهزینه های زندگی کمر خم میکنند و به نان شب خود محتاجند، افرادی بیفکر ،بی هنر ، تن پرور و بیتوکل به خداوند بی نیازند.