کد مطلب: ۱۲۵۶۱۵

اعزام مشاوران اقتصادی دانمارک به تهران

اعزام مشاوران اقتصادی دانمارک به تهران

وزیر خارجه دانمارک اعلام کرد کشورش برای کمک به رشد اقتصادی ایران مشاور به این کشور اعزام می کند. به گزارش  پایگاه خبری سی پی اچ پست، دولت دانمارک طرح هایی را برای توسعه همکاری هایش با ایران و هند از طریق توسعه شهری پایدار و کمک به رشد اقتصادی اعلام کرده است. بدین منظور،

وزیر خارجه دانمارک اعلام کرد کشورش برای کمک به رشد اقتصادی ایران مشاور به این کشور اعزام می کند.

به گزارش پایگاه خبری سی پی اچ پست، دولت دانمارک طرح هایی را برای توسعه همکاری هایش با ایران و هند از طریق توسعه شهری پایدار و کمک به رشد اقتصادی اعلام کرده است.

بدین منظور، وزارت امور خارجه این کشور قصد دارد مشاورانی را به این دو کشور اعزام نماید.

آندرس ساموئلسن، وزیر امور خارجه دانمارک گفت: «همکاری های رسمی و اعزام مشاورانی برای کمک به رشد اقتصادی کشورها، به عنوان یک ابزار دیپلماتیک موفق کارایی خود را به اثبات رسانده است.

وی افزود: «من بسیار خوشنودم که ما اکنون می توانیم همکاری ها با ایران و هند را توسعه دهیم. این دو کشوری هستند که در حال توسعه اقتصادی هستند، اما با چالش های بزرگی در این مسیر مواجه اند که ما می توانیم برای غلبه بر آنها به این دو کشور کمک کنیم.»

با توجه به لغو تحریم های غرب علیه ایران، صادرات، تعاملات سیاسی و همکاری های دانشگاهی دانمارک با ایران در حال افزایش است.

با همکاری وزارت تجارت، اداره حق امتیازات و علائم تجاری دانمارک و مقامات ایرانی، مشاور رشد اقتصادی اعزامی به ایران، بر روی حق امتیازها و علائم تجاری متمرکز خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.