خبر مهم:

کد مطلب: ۶۶۱۰۴

اعزام کارجویان ایرانی به چین

اعزام کارجویان ایرانی به چین

اعزام کارجویان ایرانی به چین به منظور مهارت آموزی و تاسیس مراکز خدمات خودرویی از محورهای مذاکره سفیر چین در تهران با معاون وزیر کار بود.محمدامین سازگارنژاد در دیدار با سفیر چین و هیات همراه با معرفی کامل برنامه های سازمان فنی و حرفه ای به تشریح فعالیت ها و اهداف این سازمان پرداخت و

63bad98911e91c0f6ab96f275695abc9_XL.jpg اعزام کارجویان ایرانی به چین به منظور مهارت آموزی و تاسیس مراکز خدمات خودرویی از محورهای مذاکره سفیر چین در تهران با معاون وزیر کار بود.
محمدامین سازگارنژاد در دیدار با سفیر چین و هیات همراه با معرفی کامل برنامه های سازمان فنی و حرفه ای به تشریح فعالیت ها و اهداف این سازمان پرداخت و با اشاره به پیشرفت و توسعه مهارتی منابع انسانی در کشور چین به لزوم همکاری و توسعه مشارکت با آن کشور تاکید نمود.

معاون وزیر کار با تاکید بر لزوم ایجاد و تاسیس چند مرکز تخصصی آموزشی خدمات خودرویی با همکاری کشور چین در ایران افزود: کشور چین در استفاده از تکنولوژی آموزش مجازی و شبیه سازها از کشورهای صاحب نظر بوده و برای کشور ما به ویژه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حائز اهمیت است.

وی بیان داشت: مربیان این سازمان می توانند در دوره های آموزشی کشور چین به منظور ارتقاء آموزش های مهارتی حضور یابند. همکاری سه جانبه برای آموزش اتباع افغان از دیگر محورهای مذاکره معاون وزیر کار در دیدار با سفیر چین بود.

«پانگ سن» سفیر چین در ایران نیز ضمن تایید و موافقت تمامی سخنان همتای خود در زمینه توسعه مهارتی و منابع انسانی در کشور خود، بر لزوم همکاری دو جانبه با ایران در زمینه آموزشی تاکید کرد.

به گزارش مهر، سفیر چین در ادامه چند راهکار همکاری آموزشی با ایران را بیان داشت. سفر مسئولان و مقامات بلندپایه در قالب برنامه بلندمدت و مذاکرات دو جانبه به منظور برنامه های توسعه مهارتی و توسعه منابع انسانی و اعزام کارآموزان به کشور چین به منظور مهارت آموزی آنان و بازگشت به ایران و توانمندسازی مراکز آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای فعالیت بهینه مراکز از جمله موارد مطرح شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.