کد مطلب: ۷۵۸۴۹۷

اعلام نتیجه اولیه احراز اهلیت ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات اتاق ها

اعلام نتیجه اولیه احراز اهلیت ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات اتاق ها

مهلت ثبت‌نام کاندیداها برای شرکت در انتخابات اتاق های سراسر کشور ساعت 24 روز یکشنبه 16 بهمن 1401 به پایان رسید و بلافاصله روند بررسی اهلیت کاندیداها و احراز اهلیت آنها آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از اتاق بازرگانی ایران، مهلت ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور، ساعت 24 یکشنبه 16 بهمن به اتمام رسید و روند احراز اهلیت شرکت‌کنندگان از بامداد دوشنبه آغاز و نتایج آن امروز اعلام می‌شود.

پس از اتمام مهلت ثبت‌نام کاندیداها برای شرکت در انتخابات اتاق‌های سراسر کشور، بلافاصله روند بررسی اهلیت کاندیداها و احراز اهلیت آنها آغاز شد.

طبق اعلام دبیر انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور، تعداد فعالان اقتصادی کاندید شده در این دوره از انتخابات، بالاترین تعداد در ادوار انتخابات اتاق‌هاست. بر اساس آمارها، از 4 بهمن تا پایان 16 بهمن، تعداد ثبت‌نام در کل اتاق‌های کشور به 2 هزار و 119 نفر رسیده که بیش از 14 درصد آن مربوط به تهران بوده است.

جهانبخش سنجابی شیرازی می‌گوید: در ادامه فرایند برگزاری دهمین دوره انتخابات اتاق های سراسر کشور، هیات‌های نظارت استانی مسئولیت بررسی و احراز اهلیت ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات را بر عهده دارند و نتایج این بررسی‌ها را امروز به اطلاع ثبت‌نام کنندگان خواهند رساند.

وی می‌افزاید: بعد از اعلام نتایج احراز اهلیت به ثبت‌نام کنندگان در این دوره از انتخابات، افرادی که به نتیجه بررسی‌ها اعتراض دارند تا سه روز فرصت خواهند داشت تا اعتراض خود را به هیات نظارت استان مربوطه اعلام کنند.

به گفته او، فهرست نهایی کاندیداهای دارای اهلیت و واجد شرایط برای حضور در دهمین دوره انتخابات اتاق های سراسر کشور، دوم اسفندماه اعلام خواهد شد.

برای مطالعه بیشتر گزارش حذف 70 درصد فعالان اقتصادی از انتخابات اتاق بازرگانی! را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.