خبر مهم:

کد مطلب: ۶۳۳۷۲۴

تغییر ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک

تغییر ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی از افزایش ساعات کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرهنگ علی محمدی دراین باره گفت: با توجه به افزایش درخواست های مراجعه به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی در روزهای پایانی سال، تصمیم بر آن شد تا با هدف افزایش خدمات و تسهیل در ارائه خدمات ساعت کار مراکز شماره گذاری، مراکز تعویض پلاک استان ها، واحد شماره گذاری مستقر در کارخانجات و دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور، افزایش پیدا کند.

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در همین راستا نیز طی دو مرحله ساعت کاری مراکز را افزایش دادیم. مرحله اول از امروز تا ۱۸ اسفند ماه است که ساعات کاری مراکز تا ساعت ۱۶ افزایش پیدا کرد. و مرحله دوم نیز از تاریخ ۲۱ اسفند تا ۲۹ اسفند ماه خواهد بود که ساعات کاری تا ۱۷ افزایش پیدا می‌کند. طبیعی است که پس از این ساعات، درهای مراکز بسته شده و اما تا آخرین فردی که در زمان مقرر وارد مجموعه شده باشد، خدمات را دریافت خواهد کرد.

محمدی با بیان اینکه افزایش ساعت کار مربوط به روزهای شنبه تا چهارشنبه است، گفت: در روزهای پنجشنبه ساعت فعالیت تا ۱۲ بوده و پس از آن درهای مراکز بسته خواهد شد.

به گفته وی، مقررات مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی، جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت فاصله گذاری فیزیکی به تمامی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک ابلاغ شده و اجرا می‌شود.

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی از متقاضیان خواست که اولا در فرصت مناسب برای انجام خدمات تعویض پلاک اقدام کرده و آن را به روزهای پایانی سال موکول نکنند. ثانیا حتما با مراجعه به سایت راهور۱۲۰ نسبت به دریافت نوبت اینترنتی اقدام کرده و در رأس زمان و تاریخ مشخص شده وارد مجموعه شوند.( ایسنا )

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.