کد مطلب: ۶۲۰۰۳۸

منابع هدفمندی یارانه‌ها برای سال آینده چقدر افزایش یافت؟

منابع هدفمندی یارانه‌ها برای سال آینده چقدر افزایش یافت؟

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت که با تصویب کمیسیون تلفیق منابع بخش هدفمندی در سال آینده به ۵۴۶ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، منابع هدفمندی یارانه‌ها برای سال آینده چقدر افزایش یافت؟

آنطور که ایسنا گزارش داده، محمدرضا میرتاج‌الدینی در توضیح مصوبات جلسه عصر امروز کمیسیون گفت: در این جلسه منابع بخش هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: دولت در لایحه بودجه پیش بینی کرده بود که منابع هدفمندی یارانه‌ها ۴۷۰ هزار میلیارد تومان باشد که کمیسیون این میزان را به ۵۴۶ هزار میلیارد تومان افزایش داد.

میرتاج الدینی توضیح داد: ۷۶ هزار میلیارد تومان اضافه شده به منابع هدفمندی یارانه ها از محل فروش فرآورده‌های نفتی در داخل و همچنین فروش و صادرات نفت خام و LPG، اتان و گوگرد حاصل می شود. علاوه بر اینکه بخشی از درآمدهای ایجاد شده باید در حوزه گاز و انرژی مصرف شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یارانه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بخصوص معلولین شدید و خیلی شدیدفاقددرامد متأهل باید به ازای هر نفر 300هزار تومان باشد نه 110 هزار تومان، معلولین شدید و خیلی شدید توانایی کار کردن را ندارند بیشتر آنها فقط با یارانه امرار معاش می کنند

  • ناشناس

    باسلام.دولت محترم، یارانه انرژی،شامل برق و آب و گاز رو هم از مشترکان پرمصرف گرفته و به منابع هدفمندی یارانه ها اضافه کنند و به سرپرستان خانوار بدهند.باتشکر

  • ناشناس

    یارانه جدید کی پرداخت میشه