کد مطلب: ۶۱۰۵۷۰

رگولاتور ارتباطات:

اقدامات ایرانسل در راه‌اندازی ۵G خلاقانه است

اقدامات ایرانسل در راه‌اندازی ۵G خلاقانه است

رئیس رگولاتوری و هیأت همراه در بازدید از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام ۱۴۰۰، از اقدامات ایرانسل در زمینۀ توسعۀ زیرساخت شبکۀ ملی اطلاعات و تحول دیجیتال، به‌خصوص فعالیت‌های خلاقانۀ ایرانسل در حوزۀ توسعۀ شبکۀ نسل پنجم تلفن‌همراه، تقدیر کردند.

دکتر صادق عباسی شاهکوه رئیس رگولاتوری و هیأت همراه، صبح یکشنبه ۵ دی، از غرفۀ ایرانسل به میزبانی دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام ۱۴۰۰ بازدید و از اقدامات ایرانسل در زمینۀ توسعۀ زیرساخت شبکۀ ملی اطلاعات و تحول دیجیتال، به‌خصوص فعالیت‌های خلاقانۀ ایرانسل در حوزۀ توسعۀ شبکۀ نسل پنجم تلفن‌همراه، تقدیر کردند.

دکتر شاهکوه در جریان بازدید از خدمت «ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان» که برای اولین بار در ایران ارائه می‌شود، یک تماس تصویری زنده با این بخش در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل برقرار و بر توجه هر چه بیشتر به اقشار توان‌یاب تأکید کرد.

مدیرعامل ایرانسل نیز در این دیدار، بر آمادگی ایرانسل برای توسعۀ خدمات زیرساختی شبکۀ ملی اطلاعات و ارائۀ هر چه بیشتر خدمات توانمندساز به کسب‌وکارهای دیجیتال، تأکید کرد.

https://irancell.ir/b/289556/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    متاسفانه اینترنت ایرانسل گرون وزودمصرف میشه،اصلان به صرف نیست،یه استوری یافیلمی میخواییم نگاه کنیم، جگرمون خون میشه تابازشه.

  • شهروند

    ایرانسل لطفا دست برداره از سرقت از اینترنت و پول و بسته های جیب بری ما مردم قدرت بیشتر پیشکش

  • ناشناس

    من گیمرم
    اینترنت ایرانسل یه اینترنت متوسط واسه منه
    واسه من فرستادن و دریافت دستور یا همون ms یا پینگ خیلی برام مهمه تو بازی های اینترنتی کسی که نتش از من قوی تر باشه به راحتی پیروز میشه مخصوصا تو بازی های اکشن
    به ایرانسل زنگ زدم گفت هیچ کاری از دستمون بر نمیاد برات بکنیم یعنی عاشق صداقتشون شدم