خبر مهم:

کد مطلب: ۸۱۲۱۲۵

یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور منهدم شد

یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور منهدم شد

یک تیم مسلح تروریستی در شمال غرب کشور توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(س) نیروی زمینی سپاه منهدم شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور خبر داد. عملیاتی که در آن پنج نفر از مرزبانان ایران شهید شدند.

در اطلاعیه قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) آمده است: به استحضار ملت شهیدپرور و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند، به یاری خداوند متعال، یک تیم مسلح تروریستی که قصد نفوذ از مرز شمال غرب و انجام عملیات خرابکارانه در داخل کشور را داشت، در جدار مرز شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی در کمین رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه مستقر در منطقه مرزی گرفتار شد.

در این عملیات موفق، تیم تروریستی به طور کامل منهدم و مقادیری تجهیزات و مهمات بدست رزمندگان اسلام افتاد.

گفتنی است بنا بر اعلام قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه در این عملیات آسیبی به نیروهای خودی وارد نشده است.

در ادامه خبر رسید که در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور، اشرار با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان روبه رو شدند که در این درگیری متاسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.

اسامی شهدا عبارتند از: گروهبان‌ یکم شهید «حسین بادامکی»، گروهبان‌ یکم شهید «علی غنی با تدبیر»، گروهبان‌یکم شهید «رضا برجی»، سرباز وظیفه شهید «محمد جمالزاده»، سرباز وظیفه شهید «یونس سیفی نژاد»، سرباز وظیفه شهید «ناصر حیدری».

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.