کد مطلب: ۲۰۸۸۹۶

نوبخت خبر داد:

ایجاد یک میلیون و ۳۰۰ هزار شغل در سال آینده

ایجاد یک میلیون و 300 هزار شغل در سال آینده

سخنگوی دولت گفت: دولت قصد دارد سال آینده یک میلیون و 333 هزار فرصت شغلی ایجاد کند که از این تعداد، 846 هزار شغل در اختیار فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

سخنگوی دولت گفت: دولت قصد دارد سال آینده یک میلیون و 333 هزار فرصت شغلی ایجاد کند که از این تعداد، 846 هزار شغل در اختیار فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در همایش سالانه کانون فرهنگیان و همایش سالانه حزب اعتدال توسعه استان تهران افزود: برنامه دولت دوازدهم، رفع فقر مطلق در کشور است و تصمیم داریم سال آینده این سیاست را اجرایی کنیم.

وی به اتمام بررسی بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: سال 92 که دولت را تحویل گرفتیم بودجه، 210 هزار میلیارد تومان بود و امروز بودجه 346 هزار میلیارد تومان است و بودجه در طی این سال‌ها 65 درصد افزایش پیدا کرده‌ است.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: درآمد نفتی ما تقلیل کرده است و بودجه در مقایسه با چهار سال قبل نصف شده است اما بودجه آموزش‌ و پرورش از 14 هزار میلیارد تومان به 32 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: دو برابر کردن حقوق فرهنگیان عدد بسیار ناچیزی است و خودمان هم این موضوع را می‌دانیم و با وجود اینکه رشد منفی 7 درصدی اقتصاد را امروز به اعتقاد تمام جهان به 6 درصد رساندیم اما آیا رفاه را تامین کرده‌ایم؟ و هنوز بیش از 3 میلیون و 200 هزار بیکار در کشور داریم.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه افزود: متاسفانه نتوانسته‌ام برای اعضای حزب وقت بگذارم چراکه زیر آوار کارها و مشکلات مانده‌ام و از شما می‌خواهم من را کمک کنید.

نوبخت افزود: این دولت با تفکر اعتدالی و اصلاحات به‌وجود آمد، خوشبختانه در مجلس یک کانون اعتدالی داریم که به ما کمک می‌کنند، احزاب حتی احزاب منتقد هم باید ما را کمک کنند و نظرشان را بگویند و ما هم باید انتقاد احزاب منتقد را به رسمیت بشناسیم.

سخنگوی دولت دوازدهم اظهار داشت: درست است که احزاب منتقد می‌خواستند که این دولت سر کار نیاید و دولت مورد نظرشان انتخاب شود اما این‌ها به جای خودش و کمک کردن به دولت فعلی هم جای خود را دارد.

نوبخت تصریح کرد: وی نوسازی بافت‌های فرسوده و ناوگان شهری را از دیگر رویکردهای جدی دولت دوازدهم برشمرد.

سخنگوی دولت خطاب به حاضران در این همایش گفت: اگر پیگیری و مقاومت شما نبود مشخص نبود که ما امروز مسئولیت قوه مجریه را بر عهده بگیریم.

نوبخت خاطرنشان کرد: دولت اکنون حزب اعتدال و توسعه نیست و از کسانی که در سپهر سیاسی ایران ستاره بودند دعوت کردیم و دولت فعلی با همکاری جریان اصلاحات و اعتدال شکل گرفت.

وی یادآور شد: دولت با عقبه مردمی شکل گرفته است و در 29 اردیبهشت ماه مردم در صفوف طولانی قرار گرفتند و رای دادند و همه دنیا دیدند همان فردی از صندوق بیرون آمد که داخل کشور انتخاب شده بود و هیچ شائبه‌ای در انتخابات وجود نداشت.

دبیر کل حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: وجود یک اتاق فکر لازم است و باید عقبه تشکیلاتی داشته باشیم؛ این دولت از حمایت مردمی برخوردار است و من به عنوان جزئی از دولت از تشکیلات حزبی برای کمک به دولت استفاده می‌کنم.

همایش سالانه حزب اعتدال و توسعه استان تهران و کانون فرهنگیان این حزب عصر امروز پنجشنبه سوم اسفندماه سال 96 به منظور تجدید پیمان با دولت تدبیر و امید در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف و برنامه های حزب در سالن اجتماعات امام علی (ع)، آموزش و پرورش منطقه 5 نبش بلوار فردوس شرق برگزار شد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.