کد مطلب: ۵۰۹۱۴۹

آرایش جنگی جدید در بازار موبایل‌های پرفروش

آرایش جنگی جدید در بازار موبایل‌های پرفروش

قیمت موبایل برای کاهش بیشتر بی‌تابی می‌کند. اگرچه در آخرین روز هفته گذشته دلار دوباره به سمت کانال ۲۴ هزار تومان یورش برد و باعث شد بعضی گوشی‌های موبایل پرفروش گران‌تر شوند اما امروز شنبه با عادی شدن بازار ارز احتمالا می‌توان با قیمت کمتری موبایل خرید.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ قیمت موبایل برای کاهش بیشتر بی‌تابی می‌کند. اگرچه در آخرین روز هفته گذشته دلار دوباره به سمت کانال ۲۴ هزار تومان یورش برد و باعث شد بعضی گوشی های موبایل پرفروش گران‌تر شوند اما امروز شنبه با عادی شدن بازار ارز احتمالا می‌توان با قیمت کمتری موبایل خرید.

قیمت گوشی‌های سامسونگ

قیمت گلکسی S20 Plus درهفته گذشته یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و به ۱۹ میلیون تومان و ۶۴۹ هزار تومان رسید. اتفاقی که برای مدل های دیگر گلکسی M31 و گلکسی Note20 هم تقریبا با همین شدت وحدت رخ داد. گلکسیM31 که روز شنبه با قیمت شش میلیون و ۹۹۹ هزار تومان قابل خریداری بود، روز پنجشنبه به پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید تا ریزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده باشد.

مدل میان رده و پرفروش گلکسی A71 هم یک میلیون و ۸۹ هزار تومان ارزان شد تا مشتریان این گوشی به جای ۹ میلیون تومان روز شنبه ، درروز پنجشنبه چیزی حدود هفت میلیون و ۹۰۰ تومان پول خرج کنند. دیگر مدلی که کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد گلکسی S20FE بود. این مدل تقریبا یک میلیون تومان ارزان شده است. دربین گوشی های پایین رده سامسونگ باید به گلکسی A10s، A01 و A11 اشاره کنیم که بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده‌ند.

قیمت گوشی‌های شیائومی

گوشی‌های پ‍رفروش شیائومی هم در روزهای پایانی دی ماه کاهش قیمت را تجربه کرد کردند.
شنبه هفته گذشته یعنی ۲۷ دی ماه مدل PocoX3 ، هفت میلیون و ۱۴۵هزار تومان قیمت خورده بود و در روزهای پایانی هفته یعنی دوم بهمن با قیمت شش میلیون و۴۹۵هزار تومان پشت ویترین موبایل فروشی ها دیده شد. شیائومی Redmi note9S در هفته گذشته ۵۱۰ هزار تومان ارزان شده است اما مدلی مثل MiNote10Liteنسخه ۵G که در طول هفته ۶۳۰ هزار تومان ارزان شده بود به خاطر گرانی دلار در روز پایانی هفته دوباره به هفت میلیون و۱۵۰هزار تومان رسید.یعنی همان قیمتی که روز شنبه برایش تعیین کرده‌بودند.

قیمت گوشی‌های هوآوی

هفته قبل از بی تفاوتی گوشی‌های هوآوی نسبت به کاهش قیمت ارز گفتیم. در آن هفته کاهش شش درصدی قیمت دلار ،تاثیر قابل توجهی در ارزان شدن قیمت گوشی‌های این برند نداشت. این هفته نرخ دلار کمتر از دو درصد کاهش یافت وخریداران مدل هایی مثل Huawei Y9s باید بابت ارزان شدن ۲۰۰ هزار تومانی این گوشی راضی باشند. هرچند که شاید کاهش ۷۰۰ هزار تومانی مدل Y9 Primeبیشتر از هر تغییر قیمتی در در بین گوشی های به چشم بیاید. این گوشی روز پنجشنبه در حالی که به قیمت چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید که روز شنبه پنج میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته می شد.مدل های Nova7i،Y7pوY5Liteهم بین ۴۴ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان ارزان شدند.

منبع :هفت‌صبح

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.