کد مطلب: ۵۸۶۳۷۴

بررسی خودروهای جدید ایران خودرو را در خودروبانک بخوانید

بررسی خودروهای جدید ایران خودرو را در خودروبانک بخوانید

در بین سایت‌های خودرویی کشور، خودروبانک به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروهای فعال در بازار کشور شناخته می‌شود که در کمترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید را فراهم کرده و تجربیات خود را در اختیار هموطنان قرار می دهد.

اگر قصد خرید یک ماشین وارداتی و یا مونتاژی و یا حتی قصد خرید یکی از محصولات رده متوسط شرکت‌های خودروساز داخلی را داشته باشید، انتخاب‌های متعددی پیش روی شما قرار می‌گیرد و با افزایش گزینه ها ممکن است نتیجه خرید شما یک اتومبیل نامناسب باشد که در حین استفاده مشکلات زیادی در زمینه خدمات پس از فروش برایتان بوجود می آورد یا حتی ممکن است عملکرد آن برایتان رضایت بخش نباشد.

در این زمینه گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، طی سال‌ها فعالیت خود همواره تلاش کرده تا هموطنان را در انتخاب صحیح یک خودرو و متناسب با نیاز و سرمایه خود راهنمایی و همراهی کند. وبسایت خودروبانک این افتخار را دارد که بدون تعلق داشتن به گروه خاصی و تنها از طریق علاقه‌مندان به دنیای خودرو اداره شده و همیشه سعی کرده نقدهای خود را کاملا بی‌طرف و تنها براساس واقعیت‌های موجود انجام دهد.

در بین سایت‌های خودرویی کشور، خودروبانک به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروهای فعال در بازار کشور شناخته می‌شود که در کمترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید را فراهم کرده و تجربیات خود را در اختیار هموطنان قرار می دهد.

مرور اخبار مهم ایران و جهان در خودروبانک

در سایت خودروبانک مهم ترین اخبار ایران و جهان در حوزه تخصصی خودرو تحت پوشش قرار می‌گیرد و بخش اصلی سایت به اخبار روز دنیای خودرو اختصاص داده شده است. اگر هم از طرفداران پروپاقرص مسابقات فرمول یک جهان هستید، بخشی با عنوان موتوراسپرت در سایت خودروبانک طراحی شده که در این بخش جدیدترین اخبار، حواشی و تکنولوژی‌های مربوط به خودروها و مسابقات فرمول یک مورد بررسی قرار می‌گیرد و شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید از جزییات مسابقه و خبرهای پیرامون آن باخبر شوید.

IMG 20211010 084012

بررسی رانا پلاس، محصول جدید ایران خودرو برای بازار

در سبد محصولات قابل عرضه ایران خودرو می‌توان خودروهای متنوعی را پیدا کرد که عموم آنان محدوده قیمتی نزدیک به یکدیگر دارند و همین موضوع باعث شده تا در نبود برندهای خارجی برای رقابت با خودروسازان داخلی، عمده محصولات ایران خودرو خودشان رقیبی برای دیگر محصولات این شرکت معرفی شده و تنها سلیقه مشتریان می‌تواند انتخاب کننده نهایی یک خودرو در بین گزینه‌های موجود باشند.

در سال ۱۳۹۱، ایران خودرو محصولی جدید با نام رانا معرفی کرد و باتوجه به شرایط بازار ایران، خودروی رانا هم با استقبال خوبی در بازار مواجه شد و توانست سهم فروش خوبی از بازار ایران داشته باشد.

با این حال سال‌ها فعالیت رانا در بازار کشور، نیاز به یک تجدید قوا داشت و در همین زمینه ایران خودرو اقدام به معرفی و مشخصات رانا پلاس با امکاناتی بیشتر کرد تا مشتریان بیشتری را با پرداخت هزینه بیشتر، ترغیب به خرید رانا کند.

این خودرو در مدل پانوراما و مجهز به سقف شیشه‌ای به مشتریان عرضه شده و از یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی در بخش فنی خود استفاده می‌کند که از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های این خودرو در نسخه جدید به شمار می‌رود. در ظاهر رانا پلاس هم چراغ‌های جلو پس زمینه تاریکی دارد و جلوپنجره خودرو هم تغییراتی به خود دیده است، همچنین در قسمت عقب نیز شاهد بروزرسانی چراغ ها هستیم.

حال خودروبانک بررسی کاملی بر روی خودرو رانا پلاس داشته و می‌توانید با مروری بر روی آنان، بیشتر با جدیدترین آورده ایران خودرو برای بازار کشور آشنا شوید.

IMG 20211010 084034

بررسی کامل دنا پلاس، خودروی محبوب و پرفروش ایران خودرو

ایران خودرو ماشین‌های مختلفی برای عرضه به مشتریان دارد، اما قطعا جذاب‌ترین آن را می‌توان خودروی دنا معرفی کرد که حتی سال‌ها پیش هنگام معرفی، به خاطر طراحی جسورانه و تهاجمی خود مورد استقبال رسانه‌ها و فعالان دنیای خودرو قرار گرفت و توانست توجه بسیاری از آنان را به خود جلب کند.

در حال حاضر خودروی دنا یکی از محبوب‌ترین و جزو لوکس‌ترین محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می‌رود که موفقیت آن در بازار ایران باعث شده تا به مرور زمان، مدل‌های مختلف آن با امکانات بیشتر و مشخصات فنی بهتر رونمایی و به بازار عرضه شود.

ماشین دنا پلاس ، دنا پلاس توربوشارژر و یا حتی نسخه اتوماتیک دنا پلاس را می‌توان شاخه‌های رشد کرده از نسخه مادر دنا معرفی کرد که امروزه در بین خودروهای تولید داخل بیشترین توجهات را به خود جلب کرده است. خودروبانک نیز تمامی اعضای این خانواده را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و تجربیات خود را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است.

گسترش سبد عرضه ایران خودرو با سورن پلاس

طی چند سال اخیر، کلمه پلاس جذابیت خاصی میان شرکت‌های خودروساز داخلی پیدا کرده و هر موقع یکی از محصولات قدیمی خود را با تغییرات ظاهری، امکانات بیشتر و تغییراتی محدود در مشخصات فنی بروزرسانی می کنند، انتهای نام آن یک پلاس اضافه کرده و به عنوان یک خودروی جدید راهی بازار می کنند که در این خصوص می‌توان به ماشین سورن پلاس به عنوان یکی از جدیدترین محصولات ایرن خودرو اشاره کرد.

در ابتدای پیدایش، برند سورن برای بروزرسانی خودروی سمند متولد شد تا با جلوپنجره بزرگ ‌تر، چراغ‌های کشیده‌‌تر، داشبورد متفاوت و پیشرانه ملی EF7 یک نسخه جدیدتر، کامل‌تر و لوکس‌تر از خودروی سمند پیر ایرانی باشد.

اما ایران خودرو با اضافه کردن یکسری امکانات جدید و تغییراتی در بخش فنی و ظاهر خودرو، همین نسخه فیس لیفت سمند را دوباره بروزرسانی کرده و با اضافه کردن یک پسوند پلاس به انتهای نام آن، ماشین سورن پلاس را به عنوان یک خودروی جدید به مشتریان عرضه می‌کند که برای آشنایی بیشتر با مشخصات سورن پلاس نسبت به نسخه معمولی، می‌توانید بررسی های کامل خودروبانک بر روی ماشین سورن پلاس را دنبال کنید.

چرا بررسی‌های تخصصی خودروبانک؟

خودروبانک طی سال‌ها فعالیت در حوزه خودرو، تجربه رانندگی و بررسی برندهای معتبر اروپایی و آسیایی را به صورت تخصصی در کارنامه خود دارد و در برخی مواقع با مقایسه دو خودروی هم کلاس و هم قیمت با یکدیگر، مزایا و معایب آنان را برای انتخاب راحت‌تر مشتریان مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

در بیشتر مواقع نیز برای سهولت کاربران و درک بهتر تجربه رانندگی با خودروهای جدید، بسیاری از بررسی‌های خودروبانک به صورت ویدیویی ضبط شده و ویژگی‌های مهم خودرو و مزیت‌های آن نسبت به رقبای موجود در بازار مورد بررسی قرار می‌گیرد. خودروبانک این افتخار را دارد که اولین رسانه فعال دنیای خودرو در کشور است که تست و بررسی خودروهای جدید را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.