به گزارش تجارت نیوز، به نقل از روابط عمومی وزارت آموزشوپرورش، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، اعلام کرد: با توجه به غیرحضوری شدن مدارس در برخی از استانها و محدودیتهای موجود برای شبکه جهانی (اینترنت) با هماهنگی صورت گرفته، پیام رسان شاد برای برگزاری کلاسهای درس به صورت غیر حضوری از ساعت ۸:۳۰ فعال و در اختیار معلمان و دانشآموزان است.
منبع: فارس