کد مطلب: ۱۸۲۵۳۳

یازدهمین نمایشگاه فروشگاه‌های زنجیره‌ای؛

بزرگان تجهیزات و فناوری فروشگاهی در رویداد IRANSHOP ۲۰۱۸

بزرگان تجهیزات و فناوری فروشگاهی در رویداد IRANSHOP 2018

امروزه تضمین موفقیت فروشگاه‌ها با ارتباط موثر و ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان گره خورده است.

بدیهی است بهره‌وری و اثر بخشی فروشگاه‌ها با استفاده از جدیدترین تجهیزات و ابزار مورد نیاز و به کار بردن به روزترین فناوری‌ها باعث پیشرفت و توسعه روزافزون فروشگاه‌ها خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اینک محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران طی روزهای ۱۲ الی ۱۵ دیماه ۹۶ شاهد برگزاری رویداد بزرگ نمایشگاه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای IRANSHOP 2018 خواهد بود که طی آن بازدیدکنندگان این نمایشگاه می‌توانند با جدیدترین فناوری‌ها و آخرین تجهیزات فروشگاهی آشنا شده و با شرکت‌های تولید کننده یا وارد کننده دانش و تجهیزات پیشرفته به صورت مستقیم باب مذاکره و خرید این محصولات را باز نمایند.

در بخش تجهیزات فروشگاهی شرکت‌های راک مشبک تهران، طراحان فرادید دینا، انجماد سیستم، آرمان لار، سردین توس، تجهیز فرآیندسیستم و گروه صنعتی ولی‌زاده حضور دارند که جدیدترین و آخرین مدل‌های تجهیزات قفسه‌های فروشگاهی، تجهیزات برودتی، میزهای چک اوت، چرخ‌های خرید و دیگر تجهیزات خود را ارائه خواهند نمود.

در حوزه سخت افزارهای فروشگاهی شرکت‌های تکین الکترونیک، پیشتازان توسعه کامران، ماشین‌های اداری آلمارکز، ترنا سیستم و سما رایان صنعت در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه آخرین فناوری‌ها در این حوزه همچون صندوق‌های فروشگاهی POS، بارکدخوان‌ها، تجهیزات RFID ، فیش پرینترها و لیبل پرینترها، هند هلدهای صنعتی و دیگر سخت افزارهای فروشگاهی را معرفی خواهند نمود.

header02

شرکت سبز افزارآریا، ارائه دهنده نرم افزارهای یکپارچه و جامع فروشگاهی برای هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین شرکت فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزارهای فروشگاهی اصناف و فروشگاه‌ها می‌باشند به آخرین دستاوردها و تولیدات خود در حوزه نرم افزارهای فروشگاهی خواهند پرداخت.

در حوزه‌های توزین و امنیت و بازاریابی شرکت‌های رادین جدیدترین دستگاه‌های توزین دیجیتال تولیدی خود را معرفی می‌نمایند و شرکت نیکو کیوسک آخرین محصولات و کیوسک‌های اطلاع رسانی و کیوسک‌های فروش خودکار خود را ارائه خواهند نمود.

هم اکنون ارائه دهندگان این محصولات و خدمات زیر یک سقف و در یک نمایشگاه بین‌المللی در قالب برترین و پیشروترین شرکت‌های کشور در دسترس قرار داشته و مخاطبان این نمایشگاه که مدیران و صاحبان کسب و کارهای فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می باشند می‌توانند در آن به بازدید و گفتگو برای بررسی و تهیه این محصولات پرداخته و از جدیدترین دستاوردهای این صنعت باخبر شوند.

یازدهمین نمایشگاه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

۱۵-۱۲ دیماه ۱۳۹۶ محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از سایت www.retail-iran.com بازدید فرمائید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.